خرید و فروش آسان چک پول تقلبی!

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، موضوع چک پول های تقلبی هر چندماه یک بار تعدادی از چک پول ها تقلبی کشف می شوند. معمولا چاپ و فروش چک پول های تقلبی در ماه های پایانی سال بیشتر می شود.

خرید و فروش آسان چک پول تقلبی!

براساس گزارش ها در روز دوم دی ماه امسال هزار قطعه چک پول پنج هزار تومانی پیدا شد و گفته مامورین پلیس این افراد دستیگر شدند.

دسترسی به چک پول های تقلبی به قدری آسان و ساده است که با یک سرچ ساده در تمامی شبکه های مجازی می توان به راحتی قابل دسترس است.

به نظر می رسد جریان خرید و فروش پول های تقلبی تا زمانی که یک نهاد ناظر مثل پلیس اقدام نکند ادامه دارد.

پول تقلبی خرید کرد و هیچ نهادی کشوری به این موضوع نظارت نمی کند. چرا پول رسمی یک کشور باید به راحتی جعل شده و به فروش برسد؟

انتها سال نزدیک است و به گفته برخی از کارشناسان اقتصادی با افزایش قیمت های موجود احتمالا اندازه توزیع پول تقلبی در بازار افزایش پیدا کند.

یک صفحه اینستاگرامی فروش پول های تقلبی، یک میلیون تومان چک پول تقلبی را به قیمت بین 250 تا 300 هزار تومان می فروشد. اگر قرار باشد این پول های تقلبی به صورت پنج هزار تومانی باشد، خریدار باید 350 هزار تومان هزینه کند. همچنین اگر بخواهد که پول های تقلبی را به صورت چک پول های 50 هزار تومانی دریافت باید 250 هزار تومان پرداخت کند.

اگر قرار باشد شخصی 100 میلیون تومان پول تقلبی بخرد، با فرض اینکه این پول ها به صورت چک پول 50 هزار تومانی باشد باید 25 میلیون تومان هزینه کند.

این صفحه فقط چک پول تقلبی چاپ نمی کند بلکه دلار تقلبی هم می فروشد که برای هر برگه 100 دلاری 150 هزار تومان دریافت می کند.

گواهینامه، چک بانکی، چک صیادی، کارت ملی، شناسنامه، مدارک تحصیلی و کارت انتها خدمت از طریق این صفحه به فروش می رسد.

چگونه اسکناس اصلی را تشخص دهیم؟

اسکناس اصلی چند ویژگی دارد که شامل نخ امنیتی، ریز چاپ برجسته، ریز حروف برجسته منفی، مثبت، نشانه برجسته برای تشخیص نابینایان، واتر مارک، طرح زمینه خطی، تصویر مکمل، ریز متن برجسته، چاپ برجسته، طرح مخفی، مرکب فلورسنت: با تابش نور ماورای بنفش به قسمت روی اسکناس؛ مشخصات پشت ایران چک می شود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1974

به "خرید و فروش آسان چک پول تقلبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش آسان چک پول تقلبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید