درگیری خونین ببر و کروکودیل بر سر یک گراز!، فیلم

به گزارش تور آسیایی ارزان، کروکودیل ها از خوردن لاشه حیوانات مرده که اغلب شکارچیان دیگری آن ها را شکار کرده اند، شاد می شوند اما منتظر نمی مانند که شکارچی دیگری جلوی چشمانشان طعمه را ببلعد!

درگیری خونین ببر و کروکودیل بر سر یک گراز!، فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، ببرها گوشتخوار و از شکارچیان راس هستند، آنها گوشتخوارانی بالفطره هستند و عملاً تمام مواد غذایی خود را با خوردن حیوانات دیگر دریافت می کنند. طعمه مورد علاقه آنها مانند آنچه در فیلم زیر آورده شده است، گراز وحشی، است.

تکنیک شکار ببرها روش کمین انفرادی است و شامل سه مرحله است که عبارتند از: پنهان کردن، تعقیب و هجوم ناگهانی نهایی به طعمه. حیوانات کوچک معمولاً با گاز گرفتن پشت گردن کشته می شوند. همانطور که آنها گاز می گیرند، ببر دندان نیش خود را در شکاف بین مهره های گردن فرو می کند. این باعث جدا شدن آنها می شود و نخاع را می شکند. روی حیوانات بزرگتر کار نمی کند زیرا نیش آنقدر بلند نیست که بتواند بین مهره ها برسد. بنابراین، طعمه های بزرگ تر نیش گلو دریافت می کنند که نای را خرد می کند، جریان هوای حیوان را قطع می کند و عملاً آنها را خفه می کند.

ببرها و کروکودیل ها هر دو شکارچیان راس هستند. کروکودیل ها طعمه طبیعی ببرها نیستند. با این حال، گزارش های جداگانه ای از ببرهای بالغ بزرگ وجود دارد که می توانند بر یک کروکودیل در خشکی غلبه کنند. ببرها همچنین ممکن است برای غلبه بر کروکودیل با یکدیگر همکاری کنند. آنها در تکه تکه کردن پوست سخت خزنده با دندان های خود مشکل دارند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اسفند 1402 بروزرسانی: 13 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 3827

به "درگیری خونین ببر و کروکودیل بر سر یک گراز!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری خونین ببر و کروکودیل بر سر یک گراز!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید