همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی

به گزارش تور آسیایی ارزان، دوا کسل دختر مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی و ونسان کسل بازیگر فرانسوی ، متولد 22 شهریور 1383 (12 سپتامبر 2004) در شهر رم ، ایتالیا است. دختر مونیکا بلوچی با 175 سانتیمتر قد و 56 کیلوگر وزن در صنعت مد و فشن و بازیگری فعالیت می نماید و در این عرصه همانند مادر خود ، خوش درخشیده است.

همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی

دوا کسل بزرگترین فرزند از دو فرزند مدل ایتالیایی مونیکا بلوچی و فیلمساز ونسان کسل بود. این زوج بعلاوه یک دختر دیگر به نام لئونی دارند که در سال 2010 (1389) متولد شد.

دوا کسل فرزند مونیکا بلوچی و ونسان کسل

مونیکا بلوچی درباره بچه دار شدن بعد از 40 سالگی گفته بود : تصمیم درستی برای صبر کردن گرفته است. او به مجله The Irish Examiner گفته بود : قبل از 40 سالگی برای مادر شدن آماده نبودم. من یک تک فرزند هستم. به نوعی همواره احساس کودکی می کردم - بیش از درونگرا هستم. نگران بودم که نتوانم از عهده مسئولیت بربیایم. (سایت مونیکا بلوچی https://monicabellucci.net)

دوا کسل دختر بزرگ مونیکا بلوچی است. دوا کسل در 22 شهریور 1383 در رم، ایتالیا متولد شد

دوا کسل با خواهرش بین پاریس (فرانسه) ، رم (ایتالیا) و ریودوژانیرو (برزیل) بزرگ شد. به همین علت وی به 5 زبان صحبت می نماید. والدین دوا در سال 2013 از هم طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید :

برترین برند های محصولات مراقبت از پوست در سال 2024

فواید پاکسازی پوست و فیشیال

پاکسازی پوست با دستگاه هیدروفیشیال چیست ؟

دختر مونیکا بلوچی در سال 2019 و در سن 14 سالگی ، حرفه مدلینگ خود را آغاز کرد و به عنوان چهره عطر دولچه شاین به وسیله Dolce & Gabbana ، از آن زمان تبدیل به سفیر این برند و از سال 2021 مدل برای آن شد. علاوه بر این، او بعلاوه در تبلیغات تجاری و جلد چندین مجله برجسته مانند Harpers Bazaar، Vogue و Elle2 ظاهر شده است.

پیج دوا کسل ، دختر مونیکا بلوچی در اینستاگرام 1.2 میلیون فالور دارد

دوا کسل در آغازین روزهای سال 2021 میلادی (18 ژانویه 2021) یعنی 29 دی 1399 در حالی که 16 سال داشت صفحه خود را با آی دی devacassel راه اندازی کرد. (آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/devacassel)

دوا کسل سفیر برند دیور Dior

پیج (صفحه) دوا کسل ، دختر مونیکا بلوچی در اینستاگرام 1.2 میلیون فالور دارد. وی در آخرین پست خود از حضور در مجله برند dior گفته و صفحه اینستاگرام برند دیور را تبلیغ کرده است. در صفحات دیگر نیز خود را به عنوان سفیر برند دیور معرفی کرده است.

اولین پست دوا کسل در اینستاگرام

جالب اینجاست که وی تعداد لایکها را در پیچ اینستاگرام خود مخفی کرده است!

دختری که در ابتدا مسیرش را مادرش جدا کرد!

والدین او ممکن است ستاره های افسانه ای سینما باشند ، اما دوا کسل مسیر خود را در دنیای مد دنبال می نماید. دختر مونیکا بلوچی تنها در 19 سالگی ، توانسته است برندهای بزرگی مانند Jacquemus و Dolce & Gabbana را با حضور خود زیباتر کند. در اسفند 1402 (مارس 2024) طی یک حرکت بزرگ دیگر ، دوا به عنوان سفیر رسمی دیور معرفی گردید.

رنگ سال 2024 چه رنگی است ؟

ویژگی های رنگ سال 1402 - 2023 چیست؟

چگونه برای تابستان لباس بپوشیم: 9 نکته مد برای هوای گرم

اما مونیکا بلوچی علاوه بر مدلینگ ، ژن بازیگری خود را هم به دخترش دوا کسل منتقل کرده است! این دختر زیبای شهریوری مثل بقیه شهریوری ها متواضع ، باحیا ، و البته محتاط بود. به علت ملاحظه کاری موجب شد تا مدتها در هیچ فیلمی بازی نکند.

در حالی که او در ابتدا نمی خواست وارد بازیگری گرددو اما به گفته خودش با گذشت زمان به این رشته علاقه مند شد و آغاز در پی کردن علایق خود کرد. گرچه او از صنعت مد ، مدلینگ و فشن لذت می برد، اما وی میخواهد حرفه مدلینگ را به این زودی ترک کند.

دوا کسب به مجله فشن و مد Numéro Magazine گفته است: سینما از دوران کودکی مرا مجذوب خود کرده است، اما من پیشنهاد کار در سینما را رد کردم ، زیرا نمی خواستم همان کاری را که پدر و مادرم انجام دادند را انجام دهم. اما با گذشت زمان، متوجه شدم که بازیگری برایم مجذوب کننده است.

به همین علت در سال 2023 ، دوا اولین بازی خود را در فیلم ایتالیایی The Beautiful Summer (به ایتالیایی La Bella estate 3) انجام داد. این فیلم ماجرای مربوط به دختری 17 ساله به نام گینیا که سفر مرموز به بزرگسالی را تجربه می نماید.

اولین فیلمی که دوا کسل دختر مونیکا بلوچی در آن بازی کرد

دوا کسل به تازگی در یک سریال ایتالیایی با نام پلنگ نیز بازی کرده است که قرار است در سپتامبر 2024 (شهریور 1403) به وسیله نتفلیکس پخش گردد. دختر مونیکا بلوچی در مورد این سریال که اقتباسی از رمان کلاسیک به همین نام است گفته : پلنگ تجربه مهمی بود که چیزهای زیادی به من آموخت .

قسمتی از فیلم The Beautiful Summer با بازی دوا کسل

پدر و مادر که نمادهای سینمای اروپا هستند

با مونیکا بلوچی به عنوان یک مادر و وینسنت کسل در نقش پدر - هر دو چهره های مشهور سینمای اروپا که زیبا و خوش قیافه هستند - جای تعجب نیست که دوا راه خود را در مدلینگ باز کند. او ممکن است به لطف ارتباطات مادرش مورد توجه دولچه و گابانا نهاده شده باشد. مدت کوتاهی پس از حضور در کمپین عطر دولچه و گابانا درخشش در سال 2020، دوا اولین حضور خود را در نمایشگاه آلتا مودا این برند انجام داد.

در حالی که لئونی دختر دیگر مونیکا بلوچی درونگرا ماند ، دیوا پیروی از مادرش به عنوان یک مدل را آغازکرد و در معرض دید عموم نهاده شد.

دوا کسل در مورد پدر و مادرش در مصاحبه ای گفته بود : آنها به من آموختند که همواره به جلو نگاه کنم ، همواره از خودم محافظت کنم ، همواره مهربان باشم و همواره کنجکاوی را در فکر داشته باشم. آنها به من یاد داده اند که چگونه با موقعیت های غیرمنتظره کنار بیایم و طبق قوانین خودم زندگی کنم ، در حالی که همواره به مردم و محیطی که در آن هستم احترام بگذارم. من احساس می کنم نه قوی هستم و نه ضعیف، فقط متعادل هستم. من دوست ندارم در جای دیگری باشم، کار دیگری انجام دهم یا بدن دیگری داشته باشم.

در مارس 2023، او در هفته مد پاریس با Vogue France همکاری کرد و برای نمایش دیور آماده شد.

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی در هفته مد پاریس

مونیکا بلوچی الگوی دخترش می گردد

این مدل جوان در محاصره مد بزرگ شد، به خصوص که مادرش حرفه ای پر رونق در صنعت مدلینگ داشت و اغلب در رویدادهای لوکس شرکت می کرد.

دوا کسل در مصاحبه ای به مجله مد و فشن Numéro Magazine گفت که همواره می دانست می خواهد حرفه ای در هنر دنبال کند و به همین علت با مدلینگ آغاز کرد ، زیرا دنیای تصاویر او را مجذوب خود کرده بود.

اینجا بخوانید : 10 نفر از زیباترین زنان دنیا در سال 2024

دختر زیبای مونیکا بلوچی به این مجله گفته : یک روز مادرم را در یک عکسبرداری همراهی کردم و عکاس می خواست از من چند عکس بگیرد. حضور در مقابل دوربین بسیار آشنا و طبیعی بود و من خیلی لذت بردم. آن زمان می دانستم که می خواهم این مسیر را ادامه دهم.

دختر مونیکا بلوچی عاشق سفر است

دوا هنوز خیلی جوان است ، و در سال 1403 او حدودا 20 سال سن دارد. اما یکی از اهداف زندگی او این است که تا سن 30 سالگی به دنیا سفر کرده باشد. و دوست دارد برای اولین بار در سال 2024 به ژاپن سفر کند.

وی در مصاحبه ای گفته بود که شهر مورد علاقه اش پاریس است ، اما لیتوانی را برترین کشور در دنیا می داند!

منبع: لوکس تهران
انتشار: 4 فروردین 1403 بروزرسانی: 4 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4459

به "همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید