رئیسی: مردم باید در جریان ضرورت اصلاح نظام مالی قرار گیرند

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس جمهور، عادلانه سازی نظام توزیع یارانه ها را تصمیمی ملی و ضرورتی برای اقتصاد کشور دانست و با تاکید بر لزوم همدلی و همصدایی همه بخش های دولت در اجرای این طرح، اظهار کرد: همه مردم باید در جریان الزامات قانونی برای اصلاح نظام توزیع یارانه ها و نحوه اجرای آن قرار گیرند.

رئیسی: مردم باید در جریان ضرورت اصلاح نظام مالی قرار گیرند

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، اصلاح نظام مالی و توزیع عادلانه یارانه ها را دستور کار مهم حال حاضر دولت دانست و بر لزوم تبیین دقیق مساله و قانع کردن افکار عمومی تاکید نمود.

رئیس جمهور گفت: مردم عزیز ما فهیم و بصیر هستند و اگر الزامات اجرای قانون بودجه 1401 و برنامه های دولت در راستای سامان دادن به اقتصاد کشور برای آن ها به درستی تبیین گردد حتما در این زمینه همراهی خواهند داشت.

رئیسی توضیح داد: مردم باید در جریان ضرورت اصلاح نظام مالی و تغییر رویکرد در پرداخت یارانه ها قرار گیرند و برای آن ها شرح داده گردد که دولت چرا چنین تصمیمی را اتخاذ نموده و این اقدام چه آثاری برای کشور دارد.

رئیس جمهورطرح توزیع عادلانه یارانه ها را مبتنی بر سیاست ها و قانون مصوب مجلس و ضرورت امروز کشور دانست که ساعت ها مورد بحث و آنالیز کارشناسی قرار گرفته است و دیگر قوا و دستگاه ها، رسانه ها، صاحبان تریبون های عمومی و آحاد ملت را به همراهی و کمک دولت در اجرای این کار مهم دعوت کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2099

به "رئیسی: مردم باید در جریان ضرورت اصلاح نظام مالی قرار گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: مردم باید در جریان ضرورت اصلاح نظام مالی قرار گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید