راهنمای خرید برترین شارژرهای انکر؛ گران قیمت ولی کارآمد

به گزارش تور آسیایی ارزان، در بازار لوازم جانبی، برند چینی انکر با محصولات پرشماری حضور دارد که بسیاری از آن ها مورد استقبال کاربران و علاقه مندان به فناوری هستند. شارژرهای انکر با کیفیت ساخت بالا، قابلیت های متنوع و عملکرد بی نظیر، از برترین و قابل اطمینان ترین شارژرهای موجود در بازار به شمار می روند. با توجه به تنوع بالای شارژرهای انکر، برای خرید برترین شارژر متناسب با نیازهای خود احتمالاً به یک راهنمای خرید نیاز خواهید داشت. اگر شما هم جزو علاقه مندان به این برند هستید، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین شارژرهای انکر در بازار همراه باشید تا شما را با چند محصول حرفه ای و پرامکانات از این برند چینی محبوب آشنا کنیم.

راهنمای خرید برترین شارژرهای انکر؛ گران قیمت ولی کارآمد

شارژر دیواری انکر مدل A1651

اگر در پی خرید برترین شارژر انکر در بازار هستید، شارژر دیواری انکر مدل A1651، یکی از پرقابلیت ترین محصولات این شرکت در میان سایر شارژرها به شمار میرود که در واقع هم یک شارژر است و هم یک پاوربانک قدرتمند. این محصول از حداکثر توان خروجی 65 وات پشتیبانی می نماید و قابلیت ارائه شارژ سریع PD را نیز برای انواع دستگاه های کاربران فراهم می نماید. چیپست موجود در این پاوربانک مجهز به تکنولوژی PD قابلیت کنترل ولتاژ را نیز دارد؛ به همین علت در دستگاه های مختلف، ولتاژ خروجی با بالاترین مقدار دریافتی در پاوربانک ها تنظیم شده و هر دستگاهی را با بیشترین سرعت ممکن شارژ می نماید. روی بدنه این پاوربانک یک نشانگر LED تعبیه شده که شرایط شارژ دستگاه را به کاربران اطلاع می دهد. بعلاوه باید به یک درگاه USB-A و دو درگاه USB-C این محصول نیز اشاره کنیم.

طراحی کاملاً جمع وجور و خوش دست این پاوربانک، آن را به یکی از برترین شارژرهای انکر موجود در بازار تبدیل نموده است. با وزن 320 گرم، این محصول بسیار سبک و قابل حمل بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک بادوام فراوری شده است که در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی دارد. پاوربانک انکر مدل GaNPrime PowerCore A1651 از فناوری GanPrime (گالیوم نیترید) استفاده می نماید که به آن اجازه می دهد که با میزان کوچک تری ساخته گردد و بازدهی و کارایی بالاتری داشته باشد. این فناوری تازه و پیشرفته، باعث شده که این پاوربانک، یکی از برترین گزینه های موجود در بازار برای شارژ دستگاه های الکترونیکی باشد. یک باتری با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی درون این شارژر در نظر گرفته شده که با دو شاخه برق شارژ می گردد. باید اشاره کنیم که دو شاخه این محصول با پریز برق ایرانی سازگار نیست و شما برای استفاده از آن احتیاج به مبدل خواهید داشت. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فناوری حفاظت از دستگاه ها در برابر جریان بالا و حفاظت از خود پاوربانک در مقابل اتصال کوتاه و گرمای بیش از حد اشاره نمود.

شارژر دیواری انکر مدل A2663

انکر شارژرهای بسیار مقاوم و متنوعی را برای انواع اقسام محصولات هوشمند فراوری می نماید که شارژر مدل A2663، یکی از برترین های آن هاست. این شارژر دیواری انکر طراحی بسیار کوچک و جمع وجوری دارد و وزن 149 گرمی آن موجب شده تا کاربران بتوانند از آن به عنوان یک شارژر مسافرتی استفاده نمایند و به حمل ونقل آن بپردازند. این محصول که مجهز به یک خروجی USB-C است، حداکثر توان 65 وات را ارائه می دهد و دستگاه های هوشمند شما را به سرعت شارژ می نماید. این شارژر دیواری انکر از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت TPU فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

شارژر انکر A2633 با شدت جریان های 3.0 و 2.2 آمپر، به کاربران ارائه می گردد و از فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می نماید. این تکنولوژی، یکی از تازهترین نسل های تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام است که به لطف آن، امکان شارژ بهینه تر و سریع تر باتری های گوشی های هوشمند شما فراهم می گردد. با استفاده از این شارژر انکر، شما می توانید با خیالی آسوده، محصولات هوشمند خود را به شکلی ایمن شارژ کنید. این محصول بعلاوه فناوری محافظت از سلامت باتری را دارد و اجازه نمی دهد که باتری دستگاه هوشمند شما در حین شارژ شدن آسیب ببیند. این شارژر جریان برق را طبق ظرفیت دستگاه شما، به صورت هوشمند تنظیم می نماید و دارای قابلیت حفظ دمای مناسب و مواد ضدآتش نیز است.

شارژر دیواری 5 پورت انکر مدل A2054111 PowerPort

اگر در پی شارژی هستید که با استفاده از آن بتوانید همه گجت های هوشمند خود را به طور هم زمان شارژ کنید، مدل A2054111 PowerPort، یکی از برترین شارژرهای انکر در این زمینه به شمار می رود. این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و رضایت حدود 86 درصدی خریداران آن در خبرنگاران این موضوع را به خوبی نشان می دهد. انکر روی بدنه این محصول 5 پورت USB-A تعبیه نموده که دوتای آن از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می نمایند و قادرند در کمترین زمان ممکن دستگاه های هوشمند شما را شارژ نمایند. این محصول بعلاوه مجهز به فناوری Power IQ است که قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند برای دستگاه شما را دارد.

اگرچه سه پورت دیگر این شارژر دیواری شامل فناوری شارژ سریع نمی شوند، اما با توجه به جریان خروجی 2.4 آمپری که دارند، می توانند گوشی هوشمند شما را با سرعتی قابل توجه شارژ نمایند. ابعاد این محصول 240 در 86 در 15.5 میلی متر و سنگینی وزن آن نیز به 205 گرم می رسد، بنابراین کاربران برای حمل و نقل کردن این محصول مسئله ای نخواهند داشت. استفاده از پلاستیک مقاوم در برابر خط و خش، جنس بدنه این پاوربانک را بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش نموده است. این ویژگی، به شما اطمینان می دهد که در صورت استفاده طولانی مدت از این پاوربانک در محیط های گوناگون، حالت اولیه محصول حفظ خواهد شد و شما احتیاجی به نگرانی در خصوص آسیب دیدگی آن نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به محافظت در برابر اضافه ولتاژ، محافظت در برابر اضافه بار، محافظت در برابر دمای بالا، محافظت در برابر ولتاژ پایین و محافظت در برابر شوک استاتیک اشاره نمود.

شارژر بی سیم انکر مدل A2503

اگر از گجت های هوشمندی استفاده می کنید که قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را دارند، شارژر بی سیم انکر مدل A2503 گزینه ای کاملاً ایده آل برای شما محسوب می گردد. این شارژر بی سیم ابعاد بسیار جمع وجور و وزن بسیار پایینی دارد و در همه جا می توانید آن را با خودتان حمل و نقل کنید. انکر در این محصول خود تراشه ای هوشمند تعبیه نموده که از باتری گجت های هوشمند شما در برابر آسیب هایی مانند درجه حرارت بالا، رطوبت و گرم شدن بیش از حد در هنگام شارژ محافظت می نماید. این محصول که یکی از برترین شارژهای بی سیم انکر در بازار به شمار می رود، با تمام گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS سازگاری دارد و با حداکثر توان خروجی 10 واتی گوشی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می نمایند را شارژ خواهد نمود.

این محصول علاوه بر مجهز بودن به انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا و بعلاوه گواهی استاندارد ROHS، با محیط زیست نیز سازگار است. شما می توانید گوشی هوشمند خود را با کاور محافظ آن نیز روی این محصول قرار داده و شارژ کنید. البته باید توجه داشته باشید که ضخامت آن نباید بیش تر از 5 میلی متر باشد. این شارژر بی سیم انکر بعلاوه فناوری محافظت از سلامت باتری را دارد و اجازه نمی دهد که باتری دستگاه هوشمند شما در حین شارژ شدن آسیب ببیند. یک نشانگر LED روی این محصول تعبیه شده که در هنگام شارژ کردن روشن می گردد و در این زمینه به شما اطلاع می دهد. به لطف تکنولوژی های پیشرفته ای که انکر در این محصول مورد استفاده قرار داده این محصول در برابر مشکلاتی چون اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد از دستگاه شما محافظت می نماید. به همراه این محصول، یک کابل میکرو USB به شما تقدیم می گردد.

شارژر دیواری انکر مدل POWERPORT III 65W A2712

شارژر دیواری انکر مدل POWERPORT III 65W A2712 یکی از برترین و قدرتمندترین شارژرهای دیواری انکر با توان 65 وات در بازار است. این شارژر دارای یک پورت خروجی USB-C با توان خروجی 65 وات است که به شما امکان شارژ دستگاه های هوشمند را با سرعت بالا می دهد. بعلاوه این شارژر به فناوری PowerIQ 3.0 و Quick Charge 3.0 مجهز شده که به شما این امکان را می دهد تا دستگاه های خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید. این محصول دارای طراحی کوچک و جمع وجور است که به شما این امکان را می دهد که آن را به راحتی در کیف خود حمل کنید. بعلاوه این شارژر با بدنه پلاستیکی از جنس PC ضد حرارت و آتش ساخته شده و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها تا حدود زیادی مقاوم است.

شارژر دیواری انکر مدل POWERPORT III 65W A2712 با داشتن ویژگی های ایمنی بسیار خوب، یک شارژر بسیار امن و قابل اعتماد است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به محافظت از دستگاه های شما در برابر افزایش ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه اشاره نمود. بعلاوه این شارژر دارای گواهینامه های CE، FCC، RoHS و ETL است که نشان از کیفیت و ایمنی بالای آن دارد. این محصول در فروشگاه خبرنگاران امتیاز خوبی آورده و حدود 94 درصد از خریدارانش، خرید آن را به سایر کاربران خبرنگاران پیشنهاد نموده اند. شما می توانید برای شارژ کردن کلیه محصولات اندرویدی و iOS از این شارژر بهره ببرید.

شارژر فندکی انکر مدل A2725

اگر بخش زیادی از روز خود را در خودرو سپری می کنید، احتمالاً در پی یک شارژر فندکی با کیفیت و قدرتمند هستید که بتوانید با آن دستگاه های هوشمند خود را شارژ کنید. در این زمینه، شارژر فندکی انکر مدل A2725 یکی از برترین گزینه های موجود در بازار است. این شارژر دارای ابعاد 28 در 81 در 39 میلی متر و وزن 50 گرم است که آن را به یک شارژر بسیار کوچک، سبک و قابل حمل تبدیل می نماید. شارژر فندکی انکر مدل A2725 دارای دو پورت خروجی USB-C با حداکثر توان خروجی 48 واتی است که به شما این امکان را می دهد تا دستگاه های هوشمند خود را با سرعت بالا شارژ کنید. یکی از این پورت ها با حداکثر توان خروجی 30 وات برای شارژ کردن دستگاه های بزرگ مانند لپ تاپ کاملاً مناسب است و بدون آسیب رساندن به باتری دستگاه شما را شارژ می نماید. پورت دیگر با حداکثر توان خروجی 18 واتی، برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها مناسب است.

جنس بدنه این شارژ فندکی ترکیبی از پلاستیک + ABS و آلومینیوم است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر خط وخش و آسیب های احتمالی، طراحی جذابی نیز دارد. علاوه بر این، شارژر فندکی انکر با فناوری انحصاری MultiProtect، ایمنی دستگاه شما و خود شارژر را در هنگام استفاده تأمین می نماید. این فناوری، به شما اطمینان می دهد که دستگاه شما در هنگام شارژ، از هرگونه خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی، افزایش دمای دستگاه و … در امان است. بعلاوه، قسمت بالایی این شارژر از تعدادی جلوه های نورپردازی زیبا پشتیبانی می نماید. به طور کلی، شارژر فندکی انکر با پشتیبانی از فناوری PowerIQ 3.0 و MultiProtect، یکی از برترین گزینه های موجود در بازار برای شارژ دستگاه های هوشمند شماست.

شارژر دیواری انکر مدل A2013 Power Port

اگر دوست ندارید که هزینه زیادی برای خرید یک شارژ باکیفیت بپردازید، مدل A2013 Power Port را می توانید به عنوان یکی از برترین شارژرهای قیمت مناسب انکر در بازار برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و حدود 87 درصد از خریداران آن در خبرنگاران ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد می دهند. این محصول کیفیت ساخت مناسبی دارد و در برابر ضربات احتمالی و خط وخش تا حدودی می تواند مقاوم کند. وزن این شارژر دیواری 70 گرم است و ابعاد جمع وجور آن نیز به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را با خود حمل و نقل کنید.

روی بدنه این محصول یک درگاه خروجی USB-A تعبیه شده که می تواند دستگاه های هوشمند شما را با حداکثر توان 18 وات شارژ کند. این شارژر دیواری انکر شدت جریان های 3.0 ، 2.2 و 2.8 آمپر را به کاربران ارائه می دهد و از فناوری Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می نماید. این شارژر دارای قابلیت های ایمنی بسیار خوب نظیر حفاظت هوشمند برای جلوگیری از برق گرفتگی، شارژ بیش از حد و افزایش دما است. روی بدنه این محصول یک نشانگر LED نیز در نظر گرفته شده که هر وقت آن را به جریان برق متصل کنید، روشن می گردد. دو شاخه این محصول با پریز برق ایران سازگار است و احتیاج به استفاده از مبدل برای آن نیست. بعلاوه این شارژر انکر با کلیه گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد.

شارژر فندکی انکر مدل A2310 PowerDrive 2

از یکی دیگر از برترین شارژرهای فندکی انکر می توان به مدل A2310 PowerDrive 2 اشاره نمود. این شارژر فندکی امتیاز بالایی در خبرنگاران دارد و حدود 88 درصد از خریدارانش، خرید آن را به سایر کاربران خبرنگاران پیشنهاد می نمایند. شارژر فندکی مدل A2310 PowerDrive 2 با ابعاد 28 در 28 در 65 میلی متری میزان ای بسیار جمع وجور دارد و فضای زیادی را در خودرو اشغال نمی نماید. بدنه این محصول از پوشش پلاستیکی ساخته شده است که در برابر خط وخش مقاوم است. این شارژر دارای دو پورت USB با توان 24 وات است که به شما امکان شارژ دو دستگاه به طور همزمان را می دهد. بعلاوه، با فناوری PowerIQ و VoltageBoost، این شارژر قادر است سرعت شارژ دستگاه شما را به حداکثر برساند و به طور همزمان، جریان و ولتاژ شارژ دستگاه را نیز کنترل کند.

این شارژر فندکی انکر با قابلیت چرخش 180 درجه، به شما امکان استفاده راحت در هر زاویه ای را می دهد. بعلاوه، با استفاده از فناوری MultiProtect، این شارژر از خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی، افزایش دمای دستگاه و … در هنگام شارژ، محافظت می نماید. مقدار ولتاژ خروجی این شارژر 5 ولت بوده که با تمامی محصولات الکترونیکی سازگاری دارد. این موضوع یعنی شما می توانید از آن برای شارژ کردن دستگاه هایی از قبیل گوشی موبایل، تبلت، پلیرها، مینی اسپیکر، دوربین های دیجیتالی، هدفون های بلوتوثی و موارد دیگر نیز بهره ببرید. این محصول علاوه بر مجهز بودن به انواع استانداردهای جهانی مانند گواهی استاندارد CE و FC اروپا و بعلاوه گواهی استاندارد ROHS، با محیط زیست نیز سازگار است و یک نشانگر LED نیز روی بدنه آن به چشم می خورد.

شارژر بی سیم انکر مدل A25A7 633 MagGo به همراه شارژر دیواری 25 واتی

در بین برترین شارژرهای انکر موجود در بازار مدل های خاص نیز دیده می گردد که مدل A25A7 633 MagGo، یکی از آن هاست. این محصول هم یک شارژر بی سیم است، هم یک استند و هم یک پاوربانک. این شارژر بی سیم با کلیه دستگاه هایی که از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند، سازگاری دارد و به لطف پشتیبانی از قابلیت مگ سیف، کاربران امکان شارژ گوشی های سری 12 به بعد آیفون را نیز با آن ها خواهند داشت. بعلاوه پایه این شارژر بی سیم برای شارژ کردن ساعت های هوشمند و حتی ایرپادزهای اپل نیز کاملاً مناسب است. به همراه این محصول یک کابل USB-C و یک آداپتور 25 واتی به شما تقدیم می گردد که کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز دارد.

درون این محصول که یک نوع پاوربانک نیز به شمار می رود، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که شارژدهی خوبی دارد و روی بدنه آن نیز یک درگاه پورت USB-C نیز دیده می گردد که شما می توانید از آن بهره ببرید. حداکثر توان خروجی این شارژر بی سیم 10 وات است و پایه آن نیز با حداکثر توان خروجی 5 واتی قادر به شارژ کردن محصولات شماست. این محصول مجهز به فناوری Power IQ است که قابلیت تشخیص شدت جریان به صورت هوشمند برای دستگاه شما را دارد. بعلاوه درون آن نیز، چیپ هوشمندی قرار داده شده که می تواند خروجی شارژر را متناسب با شرایط دستگاه تغییر داده تا شارژ بهینه تری را انجام دهد. به این ترتیب، دستگاه هوشمند شما بهینه تر شارژ خواهد شد و سلامت باتری آن در طول زمان حفظ می گردد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 دی 1402 بروزرسانی: 21 دی 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2346

به "راهنمای خرید برترین شارژرهای انکر؛ گران قیمت ولی کارآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین شارژرهای انکر؛ گران قیمت ولی کارآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید