ربیع خواه: من پسر کالدرون نیستم!

به گزارش تور آسیایی ارزان، محسن ربیع خواه، هافبک دفاعی قرمز ها یکی از با اخلاق ترین و مودب ترین بازیکنان پرسپولیس به حساب می آید.

ربیع خواه: من پسر کالدرون نیستم!

به گزارش، محسن ربیع خواه، آدمی نیست که زیاد در فضای رسانه باشد و کمتر از بیشتر فوتبالیست ها مصاحبه می نماید. ربیع خواه ترجیح می دهد به دور از حاشیه کارش را ادامه دهد تا بتواند در زمین بازی پیروز باشد. وقتی او در دوران برانکو در ترکیب ثابت قرمز ها بازی می کرد، می گفتند پسر برانکوست و برخی ها هم انتقاد می کردند چرا اصلا باید به این بازیکن بازی برسد. حالا، اما با حضور کالدرون دوباره ربیع خواه در ترکیب ثابت این تیم به میدان می رود تا خیلی ها حرف خود را پس بگیرند.

راستش من همواره هیچ کاری جز تمرین نمی کنم. در دوران برانکو برخی وقت ها انتقاداتی می شد که چرا بازی می کنم. الان هم برخی ها می گویند من پسر کالدرون هستم. منتها اصلا این حرف ها نیست. من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم تمرین کنم و نهایت کوششم را انجام دهم. الان هم هیچ کاری نمی کنم جز این که در تمرینات با انگیزه ظاهر شوم. همواره به جوان های تیم هم می گویم اگر کوشش کنید به هدفی که دارید، می رسید.

من از بزرگ تر های تیم زیاد یاد می گیرم. واقعا سیدجلال حسینی در پرسپولیس یک مهره کلیدی و مهم است. او همواره به کل تیم انگیزه می دهد. همواره حرف هایی می زند که ما با روحیه بیشتری به زمین می رویم. به خود من هم نکات زیادی می گوید. هر جا لازم باشد از او مشورت می گیرم و نکاتی به من می آموزد که برایم خیلی مهم است.

پرسپولیس سال جاری خوب آغاز نکرد. چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم و حتی نتایجی که استقلال گرفت و بازی خوبشان باعث شد ما تحت فشار قرار بگیریم، ولی رفته رفته توانستیم دوباره تبدیل به همان تیم قدرتمند شویم. راستش خودمان هم می دانستیم تیم اوج می گیرد و می توانیم قهرمان نیم فصل شویم. می خواهیم در انتها فصل یک هدیه به طرفداران بدهیم که همان قهرمانی لیگ برتر است. سه سال متوالی این جام را به دست آوردیم و طبیعتا وقتی تیمی سه سال قهرمان گردد، برخی ها دوست ندارند باز هم قهرمان گردد. منتها همه ما انگیزه داریم برای این که بتوانیم به هدفی که در سر داریم برسیم. در این راه هم نهایت کوشش خود را به کار می گیریم. تیم یکدل و متحدی در اختیار داریم. بچه ها هم با هم خوب هستند. این یاری می نماید که بتوانیم ان شاءا... به هدفی که داریم نزدیک و نزدیک تر شویم.

من هم شنیدم که برخی ها به شوخی می گویند اگر برانکو به تیم ملی بازگردد من را دعوت می نماید. نه، این طور نیست. اولا سن من بالا رفته است. دوما در پستی که من هستم بازیکنان توانمند زیادی هستند که به درد تیم ملی می خورند. همان طور که گفتم در دوران حضور در پرسپولیس نهایت کوششم را می کردم. همواره وقتی کسی کوشش می نماید شانس بیشتری برای بازی کردن دارد.

من کلا اهل حاشیه و فضای مجازی نیستم. تا جایی که بتوانم از این فضا دوری می کنم. ترجیح می دهم بیشتر زمان زندگی ام را صرف فوتبال کنم یا در کنار خانواده ام باشم. زیاد اهل این نیستم که گوشی دستم بگیرم یا مثلا به اینستاگرام بروم. خیلی وقت ها یادم می رود و باورتان نمی گردد یکهو متوجه می شوم یکی دو ماه است اصلا به اینستاگرام نرفته ام.

نیم فصل دوم برای ما بسیار مهم است. ان شاءا... مشکل آقای کالدرون هم حل گردد و دوباره بازگردد. از امروز تمرینات خود را از سر می گیریم. امیدواریم طرفداران هم مثل همواره کنار ما باشند و حمایت نمایند تا ان شاءا... بتوانیم به قهرمانی دوباره برسیم. سال جاری رقیب زیاد داریم منتها شک ندارم می توانیم به عنوانی که دوست داریم برسیم.

منبع: جام جم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 696

به "ربیع خواه: من پسر کالدرون نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: من پسر کالدرون نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید