حال علی انصاریان، مساعد نیست

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- از بیمارستان فرهیختگان خبر می رسد که حال علی انصاریان، دیگر پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز وخیم است. انصاریان هفته گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود.

حال علی انصاریان، مساعد نیست

به گزارش خبرنگاران، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی نموده است به دلیل ابتلا به کرونا روزهای سختی را در بیمارستان سپری می نماید و محتاج دعای مردم است. علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است. به گفته پزشکان معالج ریه های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت های ویژه ای از او صورت می گیرد اما هنوز شرایط ریه هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می دهد اما درگیری ریه هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت فرسا نموده است. یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری شرایط او شد در خصوص آخرین شرایط این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه های علی هم بالای 80 درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد. علی انصاریان سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1493

به "حال علی انصاریان، مساعد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال علی انصاریان، مساعد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید