رضایی و امیری نامزد عنوان بهترین بازیکن دیدارهای ملی فوتبال آسیا

به گزارش تور آسیایی ارزان، دو مهاجم تیم ملی ایران گزینه نظرسنجی بهترین بازیکن دیدارهای ملی هفته گذشته فوتبال آسیا هستند.

رضایی و امیری نامزد عنوان بهترین بازیکن دیدارهای ملی فوتبال آسیا

به گزارش خبرنگاران، با تعطیلی مسابقات باشگاهی، تیم های ملی فوتبال در هفته گذشته بازی های محبت آمیز ای مقابل هم برگزار کردند که تیم ملی ایران هم مقابل بوسنی و هرزگوین با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن هفته گذشته بازی های ملی را منتشر کرد که نام کاوه رضایی و وحید امیری هم در میان گزینه ها به چشم می خورد.

AFC با اشاره به یک گل زده و 8 پیروزی رضایی در در 63 دقیقه بازی مقابل بوسنی نوشت: در اواسط فصلی فوق العاده با شارلوا، رضایی در فزونی تاثیرگذار ایران مقابل بوسنی در سارایوو نشان داد فُرم خود را در شارلوا، به رده ملی هم آورده است. در حالی که بازی با تساوی دنبال می شد، رضایی ثانیه هایی پس از آغاز نیمه دوم توپ را به گوشه دروازه بوسنی فرستاد و به دوره دو ساله گل نزدن خود در پیراهن تیم ملی انتها داد.

این سایت همچنین به یک پاس گل و 74 درصد صحت پاس وحید امیری اشاره نمود و نوشت: با در پیش داشتن فینال لیگ قهرمانان آسیا که ماه آینده برگزار می گردد، ستاره پرسپولیس در دومین پیروزی متوالی ایران با دراگان اسکوچیچ، نمایش قدرتمندانه ای داشت و ارزش های خود را در رده ملی هم نشان داد. او پاس های هجومی تند و تیزی می داد که از جمله آنها، پاس گل اول ایران توسط کاوه رضایی بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1350

به "رضایی و امیری نامزد عنوان بهترین بازیکن دیدارهای ملی فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی و امیری نامزد عنوان بهترین بازیکن دیدارهای ملی فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید