رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن

به گزارش تور آسیایی ارزان، برند EXEED در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن، استراتژی در حال تحول خود را با تمرکز بر ادغام موتورهای احتراق داخلی (ICE) و وسایل نقلیه انرژی نو (NEVs) به نمایش گذاشت. این برند امیدوار است با معرفی این نمونه های نو، زمینه را برای توسعه محصول در آینده فراهم کند.

رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن

امیرمسعود عابدین: شائو چین، مدیرعامل EXEED، در نشست مطبوعاتی نمایشگاه خودرو پکن بر تعهد مداوم این شرکت برای تقویت رویکرد متناسب با تقاضاهای فعلی بازار بیان نمود.

او ضمن تشریح روند توسعه محصولات EXEED از زمان آغاز به کار در نمایشگاه خودروی شانگهای در پنج سال پیش تا جایگاه فعلی آن گفت: این برند که در سال 2021 با مدل TX آغاز به حضور در بازارهای خارج از چین کرد، به طور قابل توجهی از استراتژی های بازاریابی سنتی فاصله گرفته و به سمت تمرکز بر برندسازی پیشرفته حرکت نموده است. او در ادامه گفت: ما EXEED را جدی می گیریم تا برندی پیشرفته و پویا بسازیم. در همین حال، با بسیاری از برندهای لوکس، به ویژه در شکل دادن به تصویر برند سطح بالا و ارتقاء گروه های مشتریان هدفمند، در تعامل قرار داریم.

او پایگاه مشتری EXEED را مشتریان رده بالا در سطح جهانی عنوان نمود و گفت: کوشش های این شرکت در برندسازی به وسیله شرکت در رویدادهای بین المللی مانند نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو و همکاری هایی در اروپای شرقی و خاورمیانه، مشارکت قابل توجهی را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگاران ، شائو چین با بیان اینکه EXEED همواره روی برندسازی تمرکز می نماید، گفت: ما سعی کردیم بیشتر در رویدادهای بزرگ شرکت کنیم تا تصویر برندی باکیفیت بالا را ایجاد کنیم و ارزش برند را افزایش دهیم. تکامل برند در رویکرد پس از فروش آن مشهود است و تجربه ای همه جانبه را ایجاد و حس احترام را برای مشتریان فراهم می نماید. این استراتژی با تغییر گسترده تر در صنعت به سمت خدمات مشتری محور و تجربیات سفارشی حرکت نموده است.

شائو چین با تشریح مسیر استراتژیک برندهای EXEED و EXLANTiX شرح داد: استراتژی برند EXEED تمرکز بر موتور احتراق داخلی (ICE) و خودروهای برقی پلاگین هیبریدی (PHEV) است، در حالی که همتای آن، EXLANTiX، بر خودروهای الکتریکی با باتری (BEV) و وسایل نقلیه الکتریکی با محدوده وسیع (REEV) تمرکز دارد. این رویکرد به آن ها اجازه می دهد تا تقاضاهای متنوع بازار و پیشرفت های فناوری را برآورده نمایند.

EXEED بعلاوه با به نمایش گذاشتن مدل های آینده مانند RX-PHEV، EXLANTiX ES و E08 MPV تازه، تعهد خود را برای موقعیت یابی سطح بالا در بازار تأیید کرد. این مدل ها نشان دهنده انگیزه این شرکت برای یکپارچه سازی فناوری و طراحی پیشرفته است و EXEED را به سمت هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند معتبر شناخته شده در بازار جهانی خودرو سوق می دهند.

مدیرعامل EXEED تأکید کرد: ما معتقدیم استقامت و حرکت روبه جلو در تمام مسیر تنها راه برای رسیدن به موفقیت است. او بعلاوه گفت: استراتژی EXEED شامل سرمایه گذاری های قابل توجهی در ارتقای خط فراوری محصولات و کشف فرصت های تازه در بازار NEV است.

در سرانجام کنفرانس مطبوعاتی، شائو چین شرحاتی درباره اولین SUV الکتریکی این برند، EXLANTiX ET، و رونمایی از آن در ووهو ارائه کرد. این رویداد بر عزم EXEED برای رهبری بخش خودروهای انرژی تازه تأکید می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 5280

به "رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید