رویداد کتاب محور قلم گاهآغاز به کار کرد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران در مشهد، مدیرعامل انتشارات به نشر دراین باره گفت: برگزاری هفدهمین پویش مطالعاتی انتشارات به نشر از ولادت تا شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد. کتاب چشمه های بهشت نوشته محمدهادی زاهدی که گزیده ای از کتابعیون الاخبار امام رضا(ع) است، به عنوان منبع مطالعاتی این رویداد کتاب محور انتخاب شده است.

رویداد کتاب محور قلم گاهآغاز به کار کرد

حسین سعیدی با اشاره به اینکه این پویش مطالعاتی در 2 بخش عمومی و بخش ویژه فراوری محتوا انجام می گردد، اظهار کرد: در بخش عمومی علاقه مندان می توانند طبق روال مسابقات کتابخوانی، کتاب را به وسیله مراجعه به فروشگاه های کتاب به نشر در سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی کتاب به نشر به آدرس www.behnashr.com تهیه و پس از مطالعه دقیق کتاب طبق شیوه نامه شرکت در مسابقه ، پاسخ سؤالات و کد انحصاری کتاب را به سامانه پیامکی 30003209 ارسال نمایند.

وی اضافه نمود: بخش ویژه این مسابقه اقدام تازه و متفاوتی در شیوه مرسوم مسابقات کتابخوانی است وشامل فراوری محتوا و فراوری اثرهنری متنی و تصویری براساس بخشی از کتاب در محورهای داستان کوتاه و بلند، قصه بچگانه، اقتباس ادبی، کمیک استریپ، تصویرگری می گردد.هنرمندان، نویسندگان و تصویرگران می توانند براساس بخشی از کتاب چشمه های بهشت آثار فراوریی خود را در حوزه های متنی و تصویری را ارائه دهند و با محور قرار دادن عبارت، گفتار و یا روایتی از کتاب به فراوری محتوا بپردازند.

سعیدی اضافه نمود: کلیه محتواهای برگزیده متنی و تصویری مورد حمایت و چاپ در انتشارات قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: جایزه بخش عمومی شامل یک جایزه 50 میلیون ریالی و 5 جایزه ده میلیون ریالی است و در بخش جایزه بخش ویژه 3 روز اقامت به اتفاق خانواده در مشهد و 3 جایزه 40،60 و 20 میلیون ریالی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. هم چنین آثاری که در زمینه تصویرگری و یا متنی برگزیده شوند، با حمایت به نشر و پشتیبانی مالی به مرحله فراوری و چاپ می رسند.

سعیدی توضیح داد: رویداد کتاب محورقلم گاه فرصت ارزشمند و مغتنمی برای نوقلمان، نویسندگان، تصویرگران و هنرمندانی است که علاقه مند به فراوری محتوای ماندگار در زمینه ادبیات دینی و رضوی هستند.علاقه مندان برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر و بعلاوه تهیه منبع مسابقه می توانند به سایت به نشر و یا شبکه های اجتماعی این انتشارات به آدرس @behnashr مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 خرداد 1402 بروزرسانی: 13 خرداد 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2273

به "رویداد کتاب محور قلم گاهآغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد کتاب محور قلم گاهآغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید