زیباترین مکان های جهان برای برگزاری مراسم ازدواج

به گزارش تور آسیایی ارزان، روز عروسی برای تمام افراد یک روز ویژه است که دوست دارند بدون نقص و به برترین شکل بگذرد.

زیباترین مکان های جهان برای برگزاری مراسم ازدواج

دراکنزبرگ، آفریقای جنوبی

مکانی فریبنده با منظره ها خیره نماینده که می تواند برای مهمانان بسیار دوست داشتنی باشد. زوج هایی که می خواهند عروسی خود را در مکانی کاملا متفاوت برگزار نمایند، دراکنزبرگ با باغ های انگورش می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. مهمان ها می توانند در هتل کثیدرال پیک اقامت گزینند. این هتل محراب ویژه عقد و مکانی مجزا برای پذیرش مهمانان دارد. پیش یا پس از مهمانی افراد می توانند از زمین گلف نیز بهره ببرند و شام دل انگیز خود را در رستوران کلوپاترا ماونتین کیچن میل نمایند. پس از مراسم هم مهمانان می توانند همگی به همراه یکدیگر به سافاری دوربن بروند و این خاطره را برای همواره در فکر خود ثبت نمایند.

موزه و باغ های ویزکایای میامی، فلوریدا

این مجموعه زیبا و سرسبز به مانند نگینی در میان آسمان خراش های میامی می درخشد. آرامش و سکوت این منطقه بی نهایت است و زوج ها می توانند مراسم عروسی خود را به زیبایی تمام در این جا برگزار نمایند.

جزیره دریا، جورجیا

آب زلال و سواحل خیره نماینده، منظره ها بسیار دلچسبی را به مهمانان هدیه می دهد. در این جزیره دو مکان برای اقامت وجود دارد. اقوام و آشنایان دعوت شده به مهمانی می توانند فعالیت هایی چون گلف، قایق سواری، اسب سواری، ماهی گیری، تنیس و غیره را انجام دهند. برترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی در این منطقه اواخر بهار و اوایل تابستان است.

بدروم، ترکیه

اگر بدروم را انتخاب نموده اید مطمین باشید که با خدمات بسیار لوکس از شما برای مهمانی عروسیتان پذیرایی می گردد. در این شهر زیبا می توانید قایق سواری کنید و رو به غروب آفتاب زمانی که حس و حال هوا کاملا رومانتیک است روی اسکله پیمان زناشویی خود را ببندید. در موقع شام هم از شما با خوراک ها و نوشیدنی های ترکی پذیرایی می گردد و از همان جا هم می توانید برای ماه عسل به جزایر یونان بروید.

ریزورت پاز آپ، گرینف، مونتانا

مونتانا زیبا است و منظره ها خیره نماینده ای دارد که می تواند برای هر زوجی بسیار دلچسب باشد. این منطقه انگار قطعه ای از بهشت است، می توان مراسم عروسی را به هر سبک و سیاقی در آن برگزار کرد و با زیبایی طبیعت بر زیبایی مراسم اضافه کرد. زوج ها می توانند در ریزورت پاز آپ اقامت نمایند و عکس های فوق العاده ای بگیرند. مراسم عروسی در اینجا در محیط های بیرونی برگزار می گردد.

ویلای افروسی د روث چایلد، ریویرای فرانسه

این ویلا دارای فواره های موزیکال، فضای سبز با گل و گیاه متنوع و معماری بسیار زیبا است. این ویلا که ما بین نیس و موناکو قرار گرفته یکی از برجسته ترین مکان ها برای برگزاری مراسم عروسی در ریویرای فرانسه است.

جزیره بزرگ، هاوایی

خود هاوایی یک جزیره بزرگ است که هر بخش از آن آب و هوای ویژه خودش را دارد. در این جزیره کوه هایی وجود دارد که در زمانی از سال پوشیده از برف می شوند. در بعضی از مکان های دور افتاده این جزیره آبشارهای زیبا و پارک های سرسبزی برای گذراندن وقت برای مهمانان وجود دارد. مهمانان می توانند اسب سواری نمایند، در جنگل ها پرسه بزنند یا اینکه از سواحل زیبای این جزیره استفاده نمایند. پیشنهاد می گردد که در فصول گرم سال به این جزیره بروید تا بتوانید از دیگر موارد موجود نیز نهایت استفاده را ببرید.

ساحل راوِلو آمالفی، ایتالیا

راوِلو جواهر ساحل آمالفی است. در واقع این منطقه یکی از زیباترین ها در جهان است. از ارتفاعات این منطقه می توان منظره ها خیره نماینده ای را مشاهده نمود. راولو محبوب شاعران، موزیسین ها و هنرمندان بوده است و آن را به منظره ها بسیار زیبا و مسحور نماینده اش می شناسند. ویلاهای زیادی در راولو وجود دارد که در میان آن ها روفولو و سیمبرونه برای برگزاری مراسم عروسی برترین هستند.

ویلای روفولو برای فستیوال های موسیقی و هنر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ویلای دیگر سیمبرونه است که با وجود باغ ها و تراس های فوق العاده زیبایش می تواند هر مراسمی را ماندگار کند. غیر از ویلاها افراد می توانند مراسمشان را در هتل پنج ستاره موجود برگزار نمایند.

لیندوس، رودس، یونان

مراسمتان بزرگ باشد یا کوچک و خصوصی فرقی نمی کند، لیندوس می تواند یک مکان رویایی برای برگزاری مراسم عروسیتان باشد. این دهکده به قدری زیبا است که گویی بهشت همین جا فرود آمده است. در این دهکده یک بوتیک هتل قرار گرفته است که می تواند میزبان مهمانان باشد. این روستا علاوه بر منظره ها زیبا به علت وجود بناهای تاریخی چون سن دیمیتریوس و سن جورج می تواند مقصد بسیار خوبی برای برگزاری یک مراسم عروسی رومانتیک باشد.

ریزورت نیمه ماه در رُز هال، جامائیکا

در لیست زیباترین مکان هایی که می گردد مراسم عروسی را در آن برگزار کرد، ریزورت نیمه ماه رتبه اول را دارد. در این مکان فردی مسئول آماده سازی زوجین برای مراسم می گردد. وظیفه این فرد این است که تمام جزئیات را به عروس و داماد متذکر گردد و فضا را برای مراسم به برترین نحو آماده کند.

نیمه ماه برای مهمانانی که می خواهند از راه هوایی به این جا بیایند، شاتل ویژه دارد. ویلای دیگری برای مهمانان در نظر گرفته می گردد که با وجود خدمت کار، سرخدمت کار و سرآشپز، برترین خدمات را به مهمانان ارائه می دهد.

در این مجموعه تفریحاتی چون گلف هم وجود دارد. تمام خدمات مرتبط به عروس نیز همین جا وجود دارد و ارائه می گردد. در دیگر بخش ها چون تزئینات و موزیک نیز خود ویلا همه مسئولیت ها را برعهده می گیرد و برنامه ماه عسل عروس و داماد نیز به وسیله افراد مسئول چیده می گردد.

منبع: کجارو / toptenscentral.com
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1985

به "زیباترین مکان های جهان برای برگزاری مراسم ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مکان های جهان برای برگزاری مراسم ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید