سیستم مکانیزه چندین کاربره ماشین لباسشویی طراحی شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سیسم ماشین لباسشویی مکانیزه ای طراحی نموده است که در بستر شبکه کار می نماید.

سیستم مکانیزه چندین کاربره ماشین لباسشویی طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان سیسم ماشین لباسشویی مکانیزه ای طراحی نموده است که در بستر شبکه کار می نماید.

سیستم لباسشویی مکانیزه شامل تعدادی لباسشویی تمام اتوماتیک و یک پنل ورود رمز و کنترل است که کاربر با مراجعه با ورود کد رمز، می تواند از این سیستم استفاده کند.

این سیستم لباسشویی مکانیزه مناسب مجتمع های خوابگاهی دانشجویی یا کارگری است و قابلیت این را دارد که برای استفاده هر 200 نفر از یک دستگاه لباسشویی برنامه ریزی گردد.

محل مناسب نصب این دستگاه ها، مکانی است که تا حد امکان به حمام های خوابگاه نزدیک باشد و در عین حال محیطی تقریبا خشک و دور از بخار آب یا محل آبریز حمام باشد.

با استفاده از این مکانیزم افراد می توانند به صورت 24 ساعته به دستگاه های ماشین لباسشویی دسترسی داشته باشند و نیازی به حضور فیزیکی نگهبان یا مسئول دستگاه ها برای کنترل خاموش یا روشن شدن آن ها نیست. از طرف دیگر هزینه های استفاده از این دستگاه ها توسط کاربر به صورت اینترنتی پرداخت می گردد.

استفاده از این مکانیزم می تواند تا 50 درصد صرفه جویی در مصرف آب نسبت به شستشویی دستی لباس داشته باشد و به همین دلیل برای مجتمع های خوابگاهی مناسب است.

نکته قابل توجه در مکانیزم ماشین های لباسشویی این است که استفاده کاربر از آن به سهولت صورت می گیرد و در وقت و انرژی صرفه جویی می نماید. همچنین کاربران می توانند به صورت آنلاین از مسائل پیش آمده آگاه شوند و پیامک بروز مشکل به صورت اتوماتیک به تعمیرکار سیستم ارسال می گردد.

سیستم مکانیزم ماشین لباسشویی را دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب شرکت دانش بنیان طراحی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 627

به "سیستم مکانیزه چندین کاربره ماشین لباسشویی طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم مکانیزه چندین کاربره ماشین لباسشویی طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید