شرط تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه اعلام شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه سوم اسفند ماه به اتمام نمی رسد با صلاح دید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل نمایند.

شرط تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در رابطه با احتمال تعطیلی مدارس در روز آینده گفت: ما تعطیلی عمومی نداریم. بیشترین حوزه های انتخابات و حدود 60 درصد از مدارس کشور هستند و فرهنگیان به عنوان امنا و گروه های مرجع ملت محل اخذ آراء هستند. مدارسی که در آنها شمارش آراء تا روز شنبه به اتمام نمی رسد با صلاح دید مناطق آموزش و پرورش می توانند فردا را تعطیل نمایند و این تعطیلی عمومی نیست و منحصر به مدارس حوزه های انتخابیه و آن حوزه هایی است که شمارش آرا تا شنبه به اتمام نمی رسد.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اینکه کدام نهاد مسئول تصمیم گیری تعطیلی سراسری مدارس پیرو ورود ویروس کرونا به کشور است؟ توضیح داد: به دستور رئیس جمهور ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده است که همه دستگاه های مرتبط در آن حضور دارند و دائما اوضاع را رصد و تحولات را آنالیز می نمایند و متناسب با شرایط موجود تصمیم گیری می نمایند.

وی اضافه نمود: فعلا تصمیمی بر تعطیلی مدارس نیست و در صورت احتیاج ستاد و شورای تامین هر استان می تواند در خصوص تعطیلی مدارس آن استان تصمیم بگیرد و وزارت آموزش و پرورش هم در آن مشارکت دارد.

حاجی میرزایی تاکید نمود: ما در آموزش و پرورش برای تامین آرامش خانواده ها تمامی معاونان تربیت و سلامت را در یک گفت وگوی ویدئویی و برخط با مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارتباط قرار دادیم و همه توصیه های لازم به آن ها منتقل شده است.

وزیر آموزش و پروش ادامه داد: دستورالعمل های لازم برای آگاهی والدین، دانش آموزان، مدیران و معلمان تهیه شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است و تاکید نمودم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: به تمام مدیران تاکید می کنم اگر لازم باشد تمام مدارس را آنالیز کنید بهداشت مدرسه، بهداشت بوفه مدرسه، تغذیه مدرسه، سرویس های بهداشتی اطمینان پیدا نمایند و اگر ضروری است تمهیدات و تجهیزاتی برای بهداشت بیشتر فراهم گردد حتما انجام گردد. ما حداکثر مراقبت را داریم و متناسب با صلاحدید ستاد تصمیم گیری خواهد شد.

او در سرانجام در رابطه احتمال استمرار تعطیلی مدارس در قم، گفت: ستاد دایما جلسه تشکیل می دهد و اوضاع را آنالیز می نماید. اگر لازم باشد هر تصمیمی برای سلامت فرزندان گرفته گردد حتما اتخاذ می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 804

به "شرط تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید