شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق

به گزارش تور آسیایی ارزان، منابع مطلع از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه التاجی عراق که میزبان نیروهای آمریکایی است، خبر دادند.

شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بهترین موسسه اعزام دانشجو به آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع مطلع شامگاه یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه التاجی واقع در شمال بغداد، پایتخت عراق اطلاع دادند.

این منابع عراقی در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که چند راکت به این پایگاه که مورد استفاده نظامیان آمریکایی است، اصابت نموده است. هنوز رسانه های رسمی عراق در این بار خبری منتشر ننموده اند.

این دومین بار است که پایگاه التاجی طی 24 ساعت گذشته مورد اصابت راکت قرار می گیرد. پایگاه مذکور در 85 کیلومتری شمال بغداد واقع شده است و شماری از نیروهای آمریکای در این پایگاه مستقر هستند.

بعد از آنکه شنبه شب چند راکت به نزدیکی این پایگاه اصابت کرد، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق از تشکیل کمیته ای برای آنالیز این حادثه اطلاع داد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1114

به "شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید