عسل را با این خوراکی ها نخورید خطرناک است

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران : عسل به تنهایی خواص فوق العاده ای دارد اما ترکیب آن با برخی خوراکی ها می تواند حتی خطرناک باشد.

عسل را با این خوراکی ها نخورید خطرناک است

به گزارش خبرنگاران به نقل از سیمرغ ،عسل یکی از طبیعی ترین خوراکی هاست که برای سلامتی بدن بسیار مفید است اما گاهی این خوراکی بسیار خوشمزه با غذاهای دیگر مصرف می گردد که می تواند بسیار خطرناک باشد.

این ترکیبات و مواد غذایی اگر با عسل مصرف گردد تاثیرات منفی بر سلامتی شما خواهد گذاشت.

عسل و روغن حیوانی

عسل و تربچه

عسل در کنار غذای غیر گیاهی (گوشت ، مرغ و ماهی)

عسل و آب گرم

عسل به همراه غذاهای غیر گیاهی و گوشتی

به گفته آیورودا ، مخلوط کردن عسل و غذای غیر گیاهی برای بدن مضر است. نباید آن ها را با هم مخلوط کرد زیرا منجر به بروز بسیاری از مسائل جسمی می گردد.

عسل را نباید در آب گرم جوشاند زیرا برای سلامتی مضر است. به طور مثال به منظور کاهش وزن با عسل ، مردم اغلب عسل را با آب گرم مخلوط می نمایند و می نوشند که این کار اشتباه است زیرا سطح هیدروکسی متیل فورفورال را در بدن افزایش می دهد که منجر به افزایش سطح سموم در بدن می گردد. به گزارش تیتر برتر، بنابراین هرگز عسل را با آب گرم یا آب جوش مخلوط نکنید.

این نکته را همواره در نظر داشته باشید که نباید هیچ گاه عسل و تربچه را با هم مصرف کنید زیرا منجر به ترشح سموم در بدن می گردد. به خصوص اگر خواستید سالادی را به همراه عسل میل کنید ، مطمئن شوید که تربچه ای در آن وجود نداشته باشد.

به گفته علم آیورودا ، اعتقاد بر این است که فرد می تواند کره را با عسل مصرف کند اما ترکیب عسل با روغن حیوانی یکی از بدترین ترکیبات غذایی است که برای سلامتی بسیار مضر است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1744

به "عسل را با این خوراکی ها نخورید خطرناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسل را با این خوراکی ها نخورید خطرناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید