دلیل قطعی اینستاگرام معلوم شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، شرکت متا دلیل اختلال 2 ساعته فیس بوک و اینستاگرام در روز سه شنبه را یک مسئله فنی اعلام نمود که اکنون حل شده است.

دلیل قطعی اینستاگرام معلوم شد

به گزارش خبرنگاران ، این اختلال از ساعت 10 صبح سه شنبه به وقت کرانه شرقی آمریکا شروع شد و بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشتند از حساب فیس بوک و اینستاگرام خود خارج شده اند و قادر به ورود به آن نیستند.

سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به این اختلال، اظهار داشت این شورا، اوضاع را زیر نظر دارد و در مقطع فعلی، از هیچ گونه فعالیت سایبری مخربی آگاه نیست.

به نقل از ایسنا، وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اظهار داشت در اوج این اختلال، بیش از 500 هزار گزارش اختلال برای فیس بوک و حدود 92 هزار گزارش برای اینستاگرام ثبت شد.

اندی استون، سخنگوی شرکت متا در پستی در ایکس بدون شرح درباره این مسئله، گفت: ما مشکل را برای همه حل کردیم. شرکت متا که با سقوط 1.2 درصدی ارزش سهام خود در معاملات سه شنبه بعدازظهر روبرو شد، جزئیات بیشتری درباره مشکل فنی ارائه نکرد.

این شرکت حدود 3.19 میلیارد کاربر فعال روزانه در میان خانواده اپلیکیشن های خود دارد که شامل واتس اپ و تردز هم می گردد. ظاهرا رابط کاربری برنامه نویسی اپلیکیشن برای واتس اپ تجاری هم با مشکلاتی روبرو شده بود. با این حال اطلاعات وب سایت داون دتکتور از منابع مختلف شامل گزارش های کاربران، نشان داد اختلال واتس اپ و تردز، بسیار کمتر بود.

چندین کارمند متا در اپلیکیشن پیغام رسانی ناشناس بلایند، اظهار داشتند قادر نیستند وارد سیستم های کاری داخلی خود شوند که باعث شده این طور تصور نمایند که شاید اخراج شده اند. برخی از ابزارهای حرفه ای متا مانند اَد منیجر، متا ادمین سنتر و فروشگاه فیس بوک و اینستاگرام هم دچار اختلال شدند.

بر اساس گزارش رویترز، این اختلال به یکی از ترندهای ایکس یا همان توییتر سابق تبدیل شد که خود پس از خریداری شدن به وسیله ایلان ماسک، بارها با اختلال روبرو شده است.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اسفند 1402 بروزرسانی: 16 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 3940

به "دلیل قطعی اینستاگرام معلوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل قطعی اینستاگرام معلوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید