عکس ، پیشرفت قابل توجه شریک چینی ایران خودرو ، ورود بازیگری نو به دنیای خودروهای برقی

به گزارش تور آسیایی ارزان، دانگ فنگ آئولوس در سال گذشته و در نمایشگاه خودروی شانگهای، برند نو خودروهای الکتریکی خود به نام eπ را معرفی کرد. eπ که به عنوان یک برند ممتاز زیرمجموعه دانگ فنگ Voyah شناخته می شود، قصد دارد بازار را با طراحی شیک و خودروهای الکتریکی پیشرفته از نظر تکنولوژی، به تصرف خود درآورد.

عکس ، پیشرفت قابل توجه شریک چینی ایران خودرو ، ورود بازیگری نو به دنیای خودروهای برقی

امیرمسعود عابدین: اولین مدلی که با نام تجاری eπ عرضه شد، یک سدان برقی به نام eπ 007 بود که در 14 مارس به فروش رسید. به تازگی تصاویر رسمی تازهی از eπ 008، شاسی بلند تازه این برند منتشر شده و قرار است در اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شود.

تصاویر منتشر شده نشان می دهند که eπ 008 زبان طراحی مشابهی با مدل قبلی خود، یعنی eπ 007 دارد. با این حال، این خودرو با اتخاذ یک روند محبوب در طراحی خودرو، خود را از بقیه محصولات متمایز می کند. فضای داخلی دارای نورپردازی به سبک ماتریسی است که حسی آینده نگر را به آن اضافه می کند. خطوط کاپوت و طراحی ورودی هوای سپر جلو نیز به ایجاد ظاهری شیک تر کمک می کنند.

مقدار قابل توجه این خودرو به آن جلوه قدرتمندی می بخشد.

طراحی عقب eπ 008 با جلو هماهنگ بوده و دارای یک نوار نوری با عناصر نورپردازی ماتریسی است. این زبان طراحی، زیبایی و آینده نگر بودن خودرو را بیشتر نشان می دهد.

در مورد فضای داخلی، عکس های جاسوسی از کابین eπ 008، رویکرد مینیمالیستی مشابه طراحی eπ 007 را نشان می دهند. فضای داخلی دارای یک طرح رنگی دو رنگ بوده و فاقد دکمه های فیزیکی است. فرمان خودرو دارای طراحی دو پره و D کات بوده که با یک نمایشگر کیلومترشمار و یک صفحه نمایش لمسی مرکزی بزرگ همراه شده است. این خودرو دارای طراحی شناور کنسول است و فضای ذخیره سازی متعددی را در زیر آن فراهم می کند.

از نظر گزینه های پیشرانه، نسخه پلاگین هیبریدی eπ 008 دارای ترکیبی از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی است که حداکثر توان خروجی 144 اسب بخار و برد الکتریکی خالص 154 کیلومتری را ارائه می دهد. از سوی دیگر، نسخه تمام الکتریکی به یک موتور الکتریکی 200 کیلوواتی مجهز می شود که برد قابل توجه 636 کیلومتر را ارائه می دهد.

دانگ فنگ eπ 008 با طراحی آینده نگر، فناوری پیشرفته و گزینه های مختلف پیشرانه، قصد دارد نام تجاری eπ را به عنوان یک بازیگر برجسته در بخش رقابتی خودروهای برقی معرفی کند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 فروردین 1403 بروزرسانی: 22 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4860

به "عکس ، پیشرفت قابل توجه شریک چینی ایران خودرو ، ورود بازیگری نو به دنیای خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پیشرفت قابل توجه شریک چینی ایران خودرو ، ورود بازیگری نو به دنیای خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید