عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

به گزارش تور آسیایی ارزان، در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا نموده اند.

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

امیرمسعود عابدین: خودروهای لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران تر از بیشتر خودروهای تازه هستند و همین امر باعث می گردد تا مقدار اطمینانی که این خودروها ارائه می نمایند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته گردد. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس، معروفیت خوبی برای ساخت خودروهای قابل اعتماد دارند؛ اما بعضی از آنها نسبت به سایرین، ضعیف تر عمل می نمایند.

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه رتبه بندی آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

آئودی، با 275 مشکل در هر 100 خودروی فراوری شده

یکی از بازیگران کلیدی در صنعت خودروسازی آلمان، و بعلاوه یکی از شناخته شده ترین برندهای لوکس، آئودی است که طیف وسیعی از سدان ها و SUV های لوکس را در کنار مدل های پرفورمنس RS فراوری می نماید. به طور کلی، رتبه بندی های قابلیت اطمینان فعلی برای آئودی در نوسان است، به طوری که بعضی از خودروها امتیازات عالی دریافت می نمایند و بعضی دیگر کمتر از حد میانه هستند. اکنون، اطلاعات زیادی برای سنجش اینکه کدام خودروهای آئودی قابل اعتمادتر هستند، وجود دارد.

سدان کامپکت آئودی A3 با دریافت امتیاز کلی قابلیت اطمینان 82/100، به عنوان قابل اعتمادترین آئودی در سال 2024 شناخته می گردد. قیمت مدل 2024 این خودرو از 35800 دلار (معادل دو میلیارد و 120 میلیون تومان) آغاز می گردد.

با حرکت به سمت یکی از مدل های سایز میانه آئودی که امروزه به فروش می رسد، یعنی آئودی Q5، طبق نظر J.D. Power کمترین اعتماد و قابلیت اطمینان را دارد و میانگین امتیاز 75/100 را دریافت می نماید. اگرچه Q5 لزوماً نمره پایینی ندارد، اما در بازه کمتر از میانگین قابلیت اطمینان J.D. Power قرار می گیرد. این شاسی بلند سایز میانه، بین 43 تا 72 هزار دلار قیمت دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 اسفند 1402 بروزرسانی: 27 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4293

به "عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید