قیمت مرغ چه زمانی به ثبات می رسد؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تا 10 روز آینده با واردات و فراوری مناسب، نوسانات قیمت مرغ در تهران رفع می گردد.

قیمت مرغ چه زمانی به ثبات می رسد؟

به گزارش صدا و سیما، ایوب فصاحت اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از مراکز عمده مرغ در مرکز، در بعضی مراکز نوسانات قیمت مشهود بود. وی تاکید نمود: بنا داریم با واردات و فراوری مناسب گوشت مرغ از استان های شمالی و همجوار این نوسان قیمت رفع گردد.

فصاحت اضافه کرد: علاوه بر واردات و نظارت دقیق بر قیمت ها، باید بطور جدی با متخلفان در این حوزه برخورد گردد.رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلو گوشت مرغ منجمد 20 هزار تومان و گوشت مرغ غیر منجمد نیز 31 هزار تومان و نرخ بالاتر از این قیمت گران فروشی است.

وی با اشاره به حذف و ممنوع کردن قطعه بندی گوشت مرغ نیز گفت: در حال حاضر شاهد قطعه بندی گوشت مرغ در مراکز عرضه هستیم که با حذف طرح قطعه بندی مرغ، مردم جنس با کیفیت را با قیمت واقعی دریافت می نمایند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در مورد کاهش قیمت تخم مرغ نیز اضافه کرد: هم اکنون هر شانه تخم مرغ 43 هزار تومان در حال عرضه است و امیدواریم با واردات و فراوری مناسب، قیمت این محصول نیز کاهش یابد.

وی یادآور شد: نظارت و بازرسی دقیق از مراکز فراوری و عرضه گوشت مرغ به طور دقیق در حال اجرا است و با دلالان، گران فروشان و افرادی که در کوشش هستند بازار را از آرامش خارج نمایند برخورد جدی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1917

به "قیمت مرغ چه زمانی به ثبات می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مرغ چه زمانی به ثبات می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید