لپ تاپ سبک وزن هواوی رونمایی شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، شرکت هواوی MateBook X با تاچ پد قدرتمند و وزن 1 کیلوگرم را معرفی کرد. در حالی که این نسخه جدید، همان زبان طراحی نسخه Pro دستگاه را حفظ می نماید، بعضی از تغییرات قابل ملاحظه وجود دارد که نظر کاربران و کارشناسان را به خود جلب نموده است.

لپ تاپ سبک وزن هواوی رونمایی شد

وزن این لپ تاپ جدید، در مقایسه با وزن نسخه پیشین کاهش یافته و به 1 کیلوگرم رسیده است. در ضمنن از 13.6 میلی متر بسیار نازک است.

نمایشگر این لپ تاپ از 13.9 نسخه pro کاهش یافته است، اما رزولوشن 3000، 2000x پیکسل را حفظ می نماید. هواوی وعده 100 ٪ پوشش sRGB و حداکثر روشنایی 400 نیت است. این صفحه نمایش لمسی است و 90 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه را وعده می دهد. با دیدن رندر ها، می توان حدس زد که حاشیه ها به همان اندازه نسخه پرو نازک به نظر می رسند.

Intel Core i5-10210U و Core i7-10510U که با 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت حافظه LPDDR3 جفت شده اند، دستگاه را پشتیبانی می نمایند، در حالی که گزینه های ذخیره سازی به 512 گیگابایت از SSD PCIe NVMe محدود شده است. این لپ تاپ همچنین اتصال دهنده USB-A استاندارد را تغییر داده و فقط از دو درگاه USB-C استفاده می نماید، که برای شارژ نیز استفاده می گردد.

هیچ تغییر اساسی در صفحه کلید، دوربین مخفی و چهار اسپیکر وجود ندارد، اما یک نوع جدید از وجود دارد که میخواهد تاچ لمسی Force Touch اپل را در مک بوک های خود به کار بگیرد. هواوی می گوید که می تواند سطح فشار های مختلفی را تشخیص دهد و بازخورد مانند فشار یک دکمه واقعی است. کل منطقه تاچ پد تجربه یکنواخت با کلیک کردن را ارائه می دهد.

MateBook X. در چهار رنگ مختلف از طیف سبز، خاکستری، نقره ای و صورتی عرضه می گردد -.،انتخاب

بیشتر بخوانیم: هواوی حق انتشار گوشی تاشو را ثبت کرد

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1212

به "لپ تاپ سبک وزن هواوی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ سبک وزن هواوی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید