مسافران بازیهای المپیک 2024 پاریس بخوانند

به گزارش تور آسیایی ارزان، اگر مشتاقانه منتظر بازیهای المپیک 2024 هستید و می خواهید در این رویدادها شرکت کنید، باید نکاتی را بدانید. بلیت بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 را فقط از وب سایت رسمی بخرید که تحت نظارت رسمی است.

مسافران بازیهای المپیک 2024 پاریس بخوانند

خبرنگاران: ترجمه : هما حاصلی / برای اولین بار از سال 1924، پاریس برای میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک آماده می گردد. از 26 جولای 2024 و به مدت 45 روز، در سراسر فرانسه این رویداد دنیای را جشن می گیرند و 10500 ورزشکار و 4400 پارا ورزشکار را گرد هم می آورد و 13 میلیون تماشاگری که یلیت این بازی ها را خریده اند، هیجان انگیزترین لحظات را تجربه خواهند کرد. به شرطی که از قبل برنامه ریزی نموده باشند. در این مطلب هر آنچه که برای لذت بردن از یک مسابقه بدون دردسر احتیاج دارید از خرید بلیط گرفته تا محل اقامت و حمل و نقل. را به شما می گوییم. با ما باشید.

10 میلیون بلیط برای فروش در یک وب سایت

اگر مشتاقانه منتظر بازیهای المپیک 2024 هستید و می خواهید در این رویدادها شرکت کنید، مهم است که احتیاط کنید. بلیت بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 را فقط از وب سایت رسمی بخرید که از یک رویه دقیق و نظارت شده پیروی می نماید. بلیت فروشی رسمی بازی های پاریس 2024 یک پلتفرم انحصاری، 100% دیجیتال و ایمن است که به وسیله کمیته سازماندهی پاریس 2024 اداره می گردد و برای تماشاگران در سراسر دنیا تهیه می گردد. از خرید بلیط به وسیله سایر کانال های فروش خودداری کنید. مراقب وب سایت های شخص ثالثی باشید که بلیط ارائه می دهند و هرگونه کلاهبرداری از این قبیل را در پلتفرم Signal Conso گزارش دهید. اگر قربانی کلاهبرداری هستید، شکایت خود را با پلیس Pré-Plainte ثبت کنید.

اطلاعات مهم:

مراقب خرید بلیط یا بسته های خارج از کانال های رسمی باشید، خطر پرداخت قیمت بسیار بالاتر از قیمت رسمی ، خرید بلیط تقلبی یا فروش مجدد الکترونیکی و محرومیت از دسترسی به سالن های المپیک را دارید. هشیار باشید که پاریس 2024 هیچ بازپرداختی در صورت تقلب صادر نخواهد کرد.

گزینه های مهمان نوازی

علاوه بر بلیط های انفرادی، یک برنامه رسمی به نام میهمان نوازی پاریس 2024 وجود دارد که بسته هایی را برای همه ارائه می دهد. این بسته ها بلیت های حضور در بیشتر رویدادهای ورزشی المپیک را تضمین می نمایند، همراه با دسترسی به خدمات مهمان نوازی در سایت های مسابقه یا در قلب شهرها (اسکان، حمل و نقل، غذاخوری، فعالیت های توریستی و غیره). پیشنهادات مهمان نوازی و بسته های مسافرتی پاریس 2024 در یک وب سایت رسمی و امن اختصاصی و بعلاوه به وسیله شبکه دنیای توزیع نمایندگان فرعی که به وسیله On Location، ارائه دهنده رسمی مهمان نوازی، با همکاری پاریس 2024 و رسمی آن ایجاد شده است، در دسترس است.

اطلاعات مهم:

فروش غیرمجاز یا فروش مجدد بلیط ها و بسته ها به وسیله بازیگران در نقاط خرده فروشی یا در وب سایت های خارج از کانال های رسمی طبق قانون فرانسه جرم است (ماده 313.6.2 قانون مجازات).

10 میلیون بلیط و برنامه سخت

قرعه کشی فروش بلیت های انفرادی در 20 آوریل 2023 بسته شد. از 9 مه، اسلات های خرید 48 ساعته به تدریج به وسیله ایمیل فقط برای برندگان خوش شانسی که در قرعه کشی قرعه کشی شده اند ارسال می گردد. اگر در این مرحله برای قرعه کشی ثبت نام نموده اید، به طور مرتب صندوق ورودی ایمیل خود (از جمله پوشه اسپم خود) را آنالیز کنید. برندگان خوش شانس دو روز قبل از محل خرید معین شده خود پیامی با یک لیمک برای دسترسی به فروش دریافت خواهند کرد. مراقب هرگونه درخواست دیگری (مانند مسابقات با بلیط به عنوان جایزه یا دعوت نامه های ارسال شده به وسیله ایمیل) باشید، زیرا غیرقانونی هستند.

گزینه های اسکان بازی های المپیک آینده 2024

چه بلیت رویدادها را تهیه نموده باشید و چه صرفاً به فرانسه سفر می کنید تا در مرکز رویداد باشید، یافتن محل اقامت مناسب در پاریس یا سایر شهرهای میزبان باید در اولویت قرار گیرد. عاقلانه است که از قبل برنامه ریزی کنید زیرا دوره بازی های المپیک (26 ژوئیه تا 11 آگوست، 28 اوت تا 8 سپتامبر برای بازی های پارالمپیک) مصادف با فصل اوج تابستان فرانسه است که تقاضای زیادی دارد. طیف وسیعی از گزینه ها از جمله تختخواب و صبحانه، هتل ها، کاخ های مجلل، خوابگاه های جوانان، آپارتمان های مبله، اردوگاه ها یا خانه های متحرک را در اختیار دارید. برای اطمینان از اقامت، می توانید با دفتر گردشگری پاریس (پیوند خارجی) تماس بگیرید، به سایت آژانس اجاره املاک و مستغلات بروید، یا وب سایت های تخصصی را جستجو کنید.

سفر به فرانسه احتیاج به برنامه ریزی دارد!

صرف نظر از نوع حمل و نقل انتخاب شده برای ورود به فرانسه، حتما تشریفات لازم را انجام دهید. برای اطلاع از اینکه آیا برای اقامت خود در فرانسه احتیاج به ویزا است، کافی است بعضی از اطلاعات را در وب سایت رسمی ویزاهای فرانسه ارائه دهید: France-Visas (لینک خارجی). مراقب وب سایت های اداری جعلی باشید! فریب استفاده از لوگوی ماریان یا رنگ های آبی-سفید-قرمز را نخورید: بعضی از سایت های جعلی ممکن است از وب سایت های رسمی تقلید نمایند. تأیید آدرس اینترنتی وب سایت لازم است: نشانی های اینترنتی رسمی دولت فرانسه با .gouv.fr یا fr ختم می شوند و هرگز با .gouv.org، gouv.com یا -gouv.fr ختم نمی شوند. لطفاً توجه داشته باشید که یک وب سایت در .fr شرایط رسمی آن را تضمین نمی نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1402 بروزرسانی: 10 بهمن 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2886

به "مسافران بازیهای المپیک 2024 پاریس بخوانند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسافران بازیهای المپیک 2024 پاریس بخوانند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران بازیهای المپیک 2024 پاریس بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید