مسی با پاری سن ژرمن مذاکره کرد؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، پدر فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به حدس ها درباره آینده فرزندش و احتمال رفتن او به پایتخت فرانسه واکنش نشان داد.

مسی با پاری سن ژرمن مذاکره کرد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روبرو شدن بارسلونا و پاری سن ژرمن در قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک طرف و پیغام جدید نیمار به مسی درباره دیدار زودهنگام او از طرف دیگر سبب شده که بهانه ای برای شروع دور جدید حدس ها درباره احتمال رفتن ستاره آرژانتینی به PSG به وجود آید. یکی از این حدس ها توسط برنامه تلویزیونی چیرینگیتو اسپانیا اجرا شده است.این برنامه مدعی شد که خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی اخیراً به بارسلونا سفر نموده است تا درباره انتقال فرزندش به پاریس مذاکراتی را شروع کند.

خورخه مسی اکنون به این ادعا پاسخ داده و ابراز اطمینان کرد که او به عنوان مدیربرنامه های فرزندش هیچ تماسی با مسئولان باشگاه فرانسوی نداشته است.

او در پیغامی در اینستاگرام ادعای چیرینگیتو را تکذیب و یادآوری کرد که از ماه سپتامبر در آرژانتین بوده و از آن موقع هیچ سفری به مرکز کاتالونیا نداشته است.

برنامه چیرینیگتو مدعی شده بود که هواپیمای شخصی مسی هفته گذشته از مبداً روساریوی آرژانتین به مقصد بارسلونا پرواز نموده تا پدر این بازیکن را به کاتالونیا برساند و او مقدمات انتقال فرزندش به پاری سن ژرمن را برای فصل آینده فراهم آورد.

خورخه مسی در واکنش به این خبر نوشت:دروغ است. یک داستان ساختگی دیگر. من از ماه سپتامبر در آرژانتین بوده ام. خبر کذب.

مسی تا خاتمه فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد و به همین دلیل در خاتمه فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد برود. اگر او هنوز هم قصد رفتن داشته باشد، تنها راهی که بارسلونا می تواند از انتقال او درآمد کسب کند موافقت با فروشش در ماه ژانویه است که البته چنین اتفاقی بعید به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1400

به "مسی با پاری سن ژرمن مذاکره کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی با پاری سن ژرمن مذاکره کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید