مهم ترین فستیوال ها و جشنواره ها در آلمان

به گزارش تور آسیایی ارزان، 10 فستیوال عظیم آلمان

یکی از را ه های شناخت فرهنگ کشورها، شرکت در جشنواره های آن کشور است. سالانه جشنواره های زیادی در آلمان برگزار می گردد که در ادامه 10 مورد از آن ها معرفی خواهد شد.

مهم ترین فستیوال ها و جشنواره ها در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

1. کارناوال

جشنواره کارناوال با نام فصل پنجم نیز در آلمان شناخته می گردد. در این جشنواره مراسم پایکوبی با لباس های سنتی رنگارنگ برگزار می گردد. یکی از جنبه های برجسته این جشنواره، رژه رز دوشنبه Rose Monday Parade است که شامل راهپیمایی دسته های موسیقی و پایکوبیندگان در خیابان های سراسر آلمان است. جشنواره کارناوال در سراسر آلمان برگزار می گردد، اما مراکز اصلی آن در شهرهای کلن، دوسلدورف، مونستر و ماینتس می باشد.

2. جشنواره بین المللی فیلم برلین

هر فوریه، در برلین فرش های قرمز برای میزبانی جشنواره فیلم برلین گسترده می گردد. در این جشنواره بیش از 400 فیلم از سراسر دنیا، تئاترهای تاریخی و رویدادهایی ویژه برای هر آنکس که به فیلم علاقه دارد، فراهم است. در کنار جشنواره های کن و وین، جشنواره فیلم برلین از مهم ترین جشنواره های فیلم در اروپا است.

3. جشنواره راین در شعله ها

جشنواره راین در شعله ها، چهره زیبا و متفاوتی از راین را به بازدیدنمایندگان ارائه می نماید. آتش بازی و قایق های بخاری که منجر به نورانی شدن آب می شوند و قصرهایی که با این نورها می درخشند برای کسانی که به تماشای این مناظر می نشینند بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. زمان برگزاری این جشنواره در آخر هفته های ماه می و سپتامبر می باشد.

4. جشنواره موسیقی در بایروت

جشنواره موسیقی در بایروت هر ساله برای اجرای اپراهای ریچارد واگنر در بایروت برگزار می گردد. واگنر این جشنواره را با حمایت لودویگ دوم راه اندازی کرد. ساخت تالار اپرای آن در سال 1876 به اتمام رسید. اجرای جشنواره موسیقی در بایروت پس از جنگ دنیای دوم با یک توقف هفت ساله روبرو شد اما پس از آن دوره هفت ساله به طور مرتب برگزار می گردد.

5. کارناوال فرهنگ ها

کارناوال فرهنگ ها از سال 1996 در برلین برگزار می گردد. احترام به تنوع قومیتی و زندگی مسالمت آمیز فرهنگ ها و قومیت های مختلف در کنار هم، از ریشه های فکری این کارناوال است. از ویژگی های این کارناوال می توان به صرف غذاها و نوشیدنی های خاص، کنسرت، پایکوبی و پایکوبی و رژه با ارابه های تزیین شده اشاره نمود. نمایندگانی از کشورهای برزیل، ژاپن و کنگو نیز در این کارناوال شرکت می نمایند.

6. جشنواره موسیقی باخ در لایپزیگ

جشنواره موسیقی باخ هر ساله در ماه جولای و به منظور عظیمداشت سباستین باخ در شهر لایپزیگ آلمان برگزار می گردد. در این جشنواره هنرمندان مشهوری از سراسر دنیا در کلیسای سنت توماس گرد هم می آیند و آثار باخ را در آن اجرا می نمایند. باخ سال ها آوازخوان مذهبی کلیسای سنت توماس بوده است.

7. جشن اکتبر

جشن اکتبر سالیانه در شهر مونیخ برگزار می گردد. این جشن در اواسط یا اواخر ماه سپتامبر تا هفته اول اکتبر به مدت 16 تا 18 روز برگزار می گردد. این جشن از سال 1810 در ایالت باواریا برگزار می گردد. بازی ها و تفریحات سرگرم نماینده و غذاهای سنتی از اجزای تشکیل دهنده جشن اکتبر می باشند.

8. نمایشگاه کتاب فرانکفورت

کتاب فرانکفورت عظیم ترین نمایشگاه کتاب دنیا می باشد. هر ساله نمایندگان انتشارات مختلف از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت می نمایند. این نمایشگاه در طول 5 روز برگزار می گردد و دارای 7000 غرفه از 100 کشور دنیا می باشد.

9. جشنواره کدو تنبل در لودویسبورگ

لودویگسبورگ از نواحی اشتوتگارت است. جشنواره کدو تنبل هر ساله در فصل پاییز برگزار می گردد. در این جشنواره 450 هزار کدو تنبل به نمایش گذاشته می گردد. تهیه انواع و اقسام غذاهایی که با کدو تنبل تهیه می گردد، از اجزای تشکیل دهنده این جشنواره است.

10. جشنواره نور برلین

جشنواره نور برلین هر ساله در ماه اکتبر برگزار می گردد. این جشنواره در طول 2 هفته برگزار می گردد. هنرمندان از سراسر دنیا آثار هنری سه بعدی خود را در این جشنواره ارئه می نمایند و زیبایی خیره نماینده ای را به چهره شهر می دهند.

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های آلمان هستید، می توانید فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. مشاوران موسسه شرایط شما را آنالیز نموده و در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 948

به "مهم ترین فستیوال ها و جشنواره ها در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین فستیوال ها و جشنواره ها در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید