نیمه دوم فروردین آثار مسافرت ها نمایان می گردد

به گزارش تور آسیایی ارزان، تهران (پانا) - معاون درمان ستاد کرونای تهران گفت در شرایط فعلی بیش از 3 هزار نفر در مراکز درمانی بستری هستند و نیمه دوم فروردین آثار مسافرت ها نمایان می گردد.

نیمه دوم فروردین آثار مسافرت ها نمایان می گردد

به گزارش خبرنگاران، نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای تهران با اشاره به افزایش موارد مراجعات سرپایی و بستری در کشور اظهار کرد: طی یک هفته گذشته آمار مراجعه کنندگان به بخش های سرپایی بیمارستان ها و مراکز درمانی افزایش محسوسی پیدا نموده و متاسفانه تعداد موارد بستری هم در سطح استان تهران بیشتر شده است.

او با اشاره به اینکه میزان مراجعات سرپایی35 درصد و موارد بستری در حدود 30 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا نموده است، گفت: در شرایط کنونی 3 هزار و 312 نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح استان تهران بستری هستند، در شبانه روز 5 هزار نفر مراجعه کننده سرپایی در بیمارستان های تهران داشتیم و در 24 ساعت گذشته 600 نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

توکلی اعلام کرد: متاسفانه شرایط بیماری کرونا در سطح استان تهران خوب نیست و به نوعی وارد پیک چهارم بیماری شده ایم و به بیمارستان های سراسر استان تهران برای مقابله با شرایط پیش آمده آماده باش اعلام نموده ایم.

بیشتر موارد ابتلا به بیماری کرونا خانوادگی است

او تاکید نمود: متاسفانه آثار مسافرت ها در ایام نوروز را در نیمه دوم فروردین ماه خواهیم دید و در آن موقع شرایط خوبی نخواهیم داشت. بیشتر موارد ابتلا به بیماری کرونا خانوادگی است و این موضوع نشان می دهد که کرونا در دورهمی ها و دید و بازدید های خانوادگی چرخیده است.

توکلی با بیان اینکه از میان 600 بیمار بستری در بیمارستان های تهران 175 نفر در بخش مراقبت های ویژه و بقیه در بخش های عادی بستری هستند، گفت: در شبانه روز گذشته 300 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند که این آمار نصف تعداد افراد بستری در بیمارستان ها است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1596

به "نیمه دوم فروردین آثار مسافرت ها نمایان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه دوم فروردین آثار مسافرت ها نمایان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید