هزینه بازسازی منزل

به گزارش تور آسیایی ارزان، شش نکته درباره برآورد هزینه بازسازی منزل

تنظیم بودجه ای واقع گرایانه برای بازسازی خانه ، بستگی به تقریبی دقیق از هزینه هایتان دارد. با رعایت این شش مورد، قبل از برداشتن اره و چکش، هزینه بازسازی منزل خود را به دقت ارزیابی کنید.

هزینه بازسازی منزل

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه ویلایی قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نکات اصلی :

- نسبت به وسعت پروژه خود واقع گرا باشید. اگر طراحی های مورد نظرتان فراتر از ابزارتان است، کمی کوتاه بیایید.

- با یاری ماشین حساب های بودجه یا راهنماهای ارزیابی هزینه، مخارج پروژه تان را تخمین بزنید.

- برای ترسیم نقشه ها از متخصص یاری بگیرید، به یاری این طراحی ها ارزیابی دقیق تری از هزینه ها خواهید داشت.

- از قانون اصلی این رشته پیروی کنید و حداقل از سه شرکت بازسازی استعلام بگیرید.

1-قلمروی پروژه خود را معین کنید.

خیلی جالب است که ما انسان ها قادریم به محض باز کردن درب یک اتاق ، آغاز به بازسازی آن کنیم. خیلی سریع متوجه می شویم چه کارهایی در سر داریم. وسعت و قلمروی پروژه شما، تاثیر به سزایی در هزینه آن دارد. یک لیست از کارهای ضروری و کارهای غیرضروری تهیه کنید. چون در طول برنامه ریزی مجبور می شوید وسعت پروژه خود را بازبینی کنید. باید اولویت بندی کنید.

2- برای به دست آوردن تخمین تقریبی، لیست قیمت مصالح را چک کنید.

در سایت های ساختمان سازی و بازسازی ساختمان لیست قیمت هایی وجود دارد که یاری می نماید قبل از آغاز کار، یک راهنمای کامل تهیه کنید. اگر تا به حال دست به این کار نزده اید، محتمل است از هزینه آن شوکه شوید. چون نکته اصلی این محاسبات این است که نسبت به توانایی اقتصادی خود واقع گرا باشید. اگر فکر می کنید فاصله چندانی با ته کشیدن بودجه خود ندارید، همین لحظه وسعت پروژه تان را بازبینی کنید.

3- به یاری یک راهنمای هزینه دقیق، هزینه ها را ریز به ریز تشریح کنید.

شاید تا حالا چندین طرح و نقشه آماده نموده باشید. این کار یاری می نماید درک بهتری از مراحل دخیل در کار داشته باشید. معماران، نقشه بردارها، سازمان مصرف نمایندگان یا سازمان تبادل منطقه شما همگی می توانند توصیه های مفیدی درباره هزینه ساخت و ساز و بازسازی به شما بنمایند.

4- از متخصصین بخواهید نقشه های شما را آنالیز نمایند.

اگر تا حالا نقشه پروژه بازسازی یا ساخت را تکمیل ننموده اید، قبل از نهایی کردن بودجه خود، این کار را انجام بدهید. اگر قصد مدیریت هزینه های پروژه خود را دارید، این کار لازم است. هزینه های ساخت و ساز به این موارد بستگی دارد :

- مصالح مورد استفاده.

- افرادی که استخدام می کنید.

- کیفیت کار، قطعات و اتصالات.

- وسعت پروژه.

- محل سایت.

5- ده الی بیست درصد به بودجه نهایی برای روز مبادا اضافه کنید.

به این کار نقشه دوم یا پشتیبان یا همان نقشه ای برای روز مبادا می گویند. در این پروژه ها، بالا رفتن هزینه از سقف معین شده اتفاقی عادی است. متخصصین این رشته توصیه می نمایند ده درصد از هزینه های پروژه را به عنوان بودجه پشتیبان به بودجه نهایی اضافه کنید. هیچ چیز به اندازه رویای نیمه کاره، تاسف برانگیز نیست، مثل یک بازسازی نیمه کاره رها شده به علت تمام شدن بودجه.

و در آخر، هرچقدر تحقیق کنید باز هم کم است. سایت های دولتی درباره ساخت و ساز، خرید و فروش خانه را پیدا کنید. برخی اوقات توصیه های مفیدی در مورد حمایت از مصرف نماینده در ساخت و ساز و بازسازی خانه پیدا می کنید که تاثیر به سزایی خواهد داشت.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 959

به "هزینه بازسازی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه بازسازی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید