پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی شروع شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی با شعار مهر را با مهربانی پیوند بزنید و همه بچه ها حق تحصیل دارند شروع شد.

پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی شروع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از زنجان، پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی با شعار مهر را با مهربانی پیوند بزنید شروع شد.

عضو هیئت مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی در این مراسم با قدردانی از همراهی خیّرین در تأمین هزینه جراحی بانوی هنرمند گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی در قالب پویش نذر مهر و مهربانی طرح نذر مهر با شعارهای مهر را با مهربانی پیوند بزنید و همه بچه ها حق تحصیل دارند شروع شد.

پروین تاجیک اضافه نمود: پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی با تعداد محدود دانش آموز برای یاری به آموزش، مناسب سازی مدارس، ایجاد بستر آموزش های مجازی و تأمین نوشت افزار و تجهیزات مورد احتیاج آموزش مجازی و ... اجرا می گردد.

مردم چگونه با موسسه خیریه کلبه مهربانی همکاری نمایند؟

وی اظهار کرد: مردم نیکوکار می توانند با مراجعه به درگاه پرداخت اینترنتی موسسه به آدرس https://kolbe-charity.ir/، شماره گیری کد #288*4*733* به وسیله تلفن همراه یا به وسیله واریز وجوه به شماره کارت 6395991152874053 موسسه نزد بانک قوامین (تحت نظر بانک سپه) یاری های نقدی خود را برای تأمین لوازم التحریر مورد احتیاج فرزندان مددجویان به صورت مستقیم به حساب موسسه خیریه کلبه مهربانی واریز نمایند.

عضو هیئت مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی ادامه داد: خیّرین می توانند نذورات غیرنقدی به ویژه نوشت افزار و اقلام بهداشتی خود را به دفتر موسسه خیریه کلبه مهربانی واقع در زنجان، میدان کوهنورد، نبش خیابان هفتم غربی فاز 1 شهرک کارمندان پلاک 3850 تحویل دهند.

مدیر مددجویان موسسه خیریه کلبه مهربانی با بیان اینکه زمان این پویش محدود است و تا مهر ادامه دارد، متذکر شد: پس از تأمین هزینه و اجرای پروژه ها، گزارش هر یک از آن ها منتشر خواهد شد. همچنین شرکت ها و سازمان ها می توانند در قالب مسئولیت اجتماعی خود (CSR) در این پویش با کلبه مهربانی همراهی داشته باشند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1221

به "پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش نذر مهر موسسه خیریه کلبه مهربانی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید