پیشنهادهای خرید تور در پاییز سال جاری

به گزارش تور آسیایی ارزان، از جنبه های مختلفی، پاییز می تواند جذاب ترین فصل برای سفر به بعضی کشورها باشد، اما آمار نشان می دهد که سفر در این فصل، بسیار کمتر از سایر فصول سال است. همین امر برای استفاده مسافران هوشمند، فرصتی بی نظیر است.

پیشنهادهای خرید تور در پاییز سال جاری

پاییز فصل باز شدن مدرسه ها و دانشگاه هاست و همین امر، بخش زیادی از خانواده های ایرانی را درگیر روزمره می نماید، تا زمان و تمرکز لازم جهت برنامه ریزی برای سفر را نداشته باشند. تا مدتی که دوباره اوضاع به شرایط عادی بازگردد.

اما فرصت طلایی سفر با تورهای پائیزی، برای دو گروه در این زمان فراهم می گردد، اول کسانی که زمان آزادتری برای سفر دارند و دوم خانواده هایی که با وجود درگیری ها، ترجیح می دهند سفری ارزان قیمت را تجربه نمایند.

آژانس مقتدرسیر یکی از برگزارنمایندگان مستقیم تورهای مختلف، در سالیان گذشته بوده است که همواره کوشش نموده تا بهترین پیشنهادها را برای مسافران خود داشته باشد. در این جا نیز بر آنیم، تا بهترین پیشنهادهای ممکن برای سفر پائیزی و خرید تورهای آن را به شما ارائه کنیم.

هند؛ لذت بازدید از تاریخ و هنر بی کران

تور هند از آن مسیرهایی ست که باید عاشق فرهنگ و هنر باشید، تا از لحظه لحظه آن لذت ببرید. به هر شهر و هر جاذبه گردشگری آنکه سر بزنید، می تواند ساعت ها شما را مدهوش خود کند. تورهای هند به مقصد شهرهای مختلفی برگزار می گردد، معروف ترین این مسیرها که به تور مثلث طلایی مشهور است، بازدید از 3 شهر بی نظیر دهلی، آگرا و جیپور را درون خود دارد، تورهای گوا، بمبئی نیز در بیشتر مواقع سال برگزار می گردد که می تواند، برای کسانی که علاقمند به دیدن سواحل و زیبایی های طبیعی این کشور سحرانگیز هستند، جذاب و جادویی باشد.

اگر قصد بازدید از جاذبه های تاریخی و هنری این کشور دارید، حتماً باید شهر آگرا، که محل قرارگیری تاج محل است سفر کنید.

هند اما علاوه بر این ها، می تواند یک مقصد جذاب برای عاشقان غذا هم باشد، تنوع غذایی در این کشور آن چنان زیاد است که امکان انتخاب و تست کردن تمامی غذاها، در یک سفر یک هفته ای، برای مسافران فراهم نیست.

بدون شک سفر به هند، بدون خوردن غذاهای فوق العاده هندی، معنا ندارد اما باید خود را برای ادویه ها و فلفل های هندی کاملاً آماده کنید، این جا می تواند یک بهشت برای عاشقان غذا باشد.

پاییز اما فصلی ست که کم کم بهترین زمان سفر به هند فراهم می گردد، دیگر جهنم تابستان پشت سر گذاشته شده، باران های موسمی نیز کمتر شده و گشت و گذار در شهرها، بسیار لذت بخش خواهد بود. اما از آن جا که مسافران ایرانی کمتر به این مقصد، در این فصل، سفر می نمایند، پس قیمت تور هند چندان بالا نیست و می توان با انتخاب یک تاریخ مناسب، خریدی به صرفه و بسیار عالی به مقصدی رویایی که آرزوی دیدن ش برای هر مسافری در سطح دنیا وجود دارد، سفر کرد.

پس اگر تصمیم خود را برای سفر به کشور راز و رمزها گرفته اید، بهتر است زودتر دست به کار بشوید، در ابتدا به سایت آژانس مقتدرسیر سری بزنید و سپس با راهنمای مشاوران سفر ما بهترین تور هند را برای خود برگزینید.

استانبول؛ خرید، گشت و گذار و لذت

اما شاید در میان همه کشورها، تور ترکیه در اولویت برنامه ریزی های ایرانیان قرار داشته باشد. سفر به شهرهای مختلف و متنوع این کشور، همواره برای ایرانیان جذاب بوده و کوشش می نمایند اگر نه سالانه، بلکه چند سال یک بار، یکی از شهرهای بی نظیر این کشور را دیدن نمایند.

اما با فرا رسیدن پاییز، شاید دیگر زمان سفر به شهرهای ساحلی این کشور، تمام شده باشد، اما سفر به استانبول، بدون هیچ شکی، نه تنها در مقایسه با دیگر فصل ها کم ارزش تر نیست که می تواند یک موقعیت ممتاز نیز باشد. قدم زدن بر روی سنگ فرش های باران خورده، هوای متعادل پائیزی، خلوتی شهر و مهم تر از همه امکان خرید تور ارزان استانبول چیزی نیست که در هر فصلی از سال، بتوان به آن دست یافت.

شاید یکی از دلایل مهمی که ایرانیان، به این شهر بی نظیر و زیبا سفر می نمایند، خریدهای روزمره آن ها باشد. باید مد نظر داشته باشید که اگر چه هنوز تخفیف هایی که در خاتمه سال، در برندهای نامدار اعمال می گردد، کمتر در سطح شهر دیده می شوند، اما با توجه به خلوت تر بودن شهر، امکان خرید از تولیدنمایندگان محلی و همچنین مغازه های سطح شهر، به شدت راحت تر است و شما می توانید با یک چانه زنی حرفه ای، قیمتی برای یک محصول به دست بیاورید، که ممکن است حتی در حراج ها، به آن دست نیابید، پس این موقعیت ویژه برای خرید را هم از دست ندهید.

تورهای فصل پاییز، اما تفاوت چندانی با سایر فصل های سال ندارد، اما آژانس مقتدرسیر از آن جا که همواره کوشش می نماید تا بهترین خدمات را به مسافران خود عرضه کند، دو ایرلاین معتبر ماهان و اطلس جت را در لیست اصلی کار خود قرار داده و سایر ایرلاین ها را در حاشیه کار خود دارد و امکان ارائه بسته هایی که با آن ها برنامه ریزی شده است را دارد.

نهایتاً اگر با گشت و گذار، به تصمیمی برای سفر خود به استانبول در پاییز رسیده اید، دیگر بهتر است تلفن را بردارید و مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید، نیازها، نظرات، خواسته های خود را به طور کامل با آن ها در میان بگذارید و خرید تور استانبول خود را نهایی کنید.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1226

به "پیشنهادهای خرید تور در پاییز سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهادهای خرید تور در پاییز سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید