پیشنهاد ژاپنی ها برای دریاچه ارومیه

به گزارش تور آسیایی ارزان، حالا نوبت به ژاپنی ها رسیده که بیان آن ها هم ده سالی ریخت و پاش نمایند. ساده ترین کار گرفتن پروپوزال و برنامه کاری برای احیای دریاچه ارومیه است، یک پروپوزال ساده لطفا!...

پیشنهاد ژاپنی ها برای دریاچه ارومیه

به گزارش خبرنگاران، سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران در یک نشست در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته کوشش فراوانی برای یاری به احیای دریاچه ارومیه نموده ایم و تمایل به تعمیق همکاری های تخصصی برای احیای دریاچه داریم.

تسوکادا تاماکی با اشاره به اینکه شرکت های ژاپنی آماده حضور در ایران بعد از تحریم هستند گفت: آب یکی از بزرگ ترین موضوعاتی است که زمینه همکاری دو کشور در مورد آن وجود دارد، مایل هستیم که همکاری در دریاچه ارومیه و تالاب های مختلف از جمله مرداب انزلی را در دستور کار قرار دهیم.

این اظهارات او با واکنش های زیادی همراه بود. دکتر علیرضا برهانی داریان، استاد دانشگاه خواجه نصیر در مورد این خبر ضمن انتشار یک استوری نوشت: ستاد احیا تمام شد، حالا نوبت به ژاپنی ها رسیده که بیان آن ها هم ده سالی ریخت و پاش نمایند. ساده ترین کار گرفتن پروپوزال و برنامه کاری برای احیای دریاچه ارومیه است، یک پروپوزال ساده لطفا!

منبع: دنیای سفر
انتشار: 19 فروردین 1403 بروزرسانی: 19 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4795

به "پیشنهاد ژاپنی ها برای دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ژاپنی ها برای دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید