چگونه ویزای مالزی بگیریم؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، ویزای مالزی

مالزی کشوری مسلمان نشین در جنوب شرقی آسیاست. این کشور به دلیل طبیعت بکر، آب و هوای استوایی، سواحل زیبا و تفریحات دریایی و ساحلی اش، هواداران زیادی از سرتاسر جهان و به خصوص ایرانی های عزیز دارد. این کشور دیدنی های زیادی دارد و به همین دلیل تا به حال زیاد درباره آن در خبرنگاران صحبت نموده ایم. این بار می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید ویزای مالزی را دریافت کنید و برای اخذ آن چه مدارکی را لازم دارید و باید چه کنید. با ما باشید.

چگونه ویزای مالزی بگیریم؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ویزای مالزی انواع مختلفی مثل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ترانزیت و ویزای کاری و تجارت دارد که اخذ هر کدام از آنها بستگی به این دارد که برای چه چیزی می خواهید به آن سفر کنید. ما در این جا می خواهیم به شما شرایط اخذ ویزای توریستی را شرح دهیم.

در صورتی که بخواهید به قصد گردش و تفریح به مالزی سفر کنید، احتیاج به ویزای توریستی آن دارید. قبلا مدت ویزای تریستی برای ایرانیان، 3 ماه بود که حالا شرایط تعییر نموده است و مدت آن به 2 هفته تغییر پیدا نموده است، این تغییر از سال 2013 اعمال شده است. برای اخذ ویزای توریستی مالزی احتیاجی نیست به سفارت بروید و زمانی که به فرودگاه مالزی وارد شوید، مهری در پاسپورت تان زده می گردد که این مهر همان اجازه ورود به مالزی است.

اما برای اخذ این ویزا احتیاج به مدارکی است که در زیر می توانید ببینید:

  • برای دریافت ویزای مالزی باید بلیط رفت و برگشت را داشته باشید
  • پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، همراهتان باشد
  • از آنجاییکه ویزای مستقلی به شما داده نمی گردد و در واقع مهر درون پاسپورت به منزله ورود به مالزی است، احتیاجی به عکس نیست.
  • این ویزا هزینه ای ندارد

همانطور که در بالا گفته شد، مدت این ویزا توریستی 14 روز است اما در صورتیکه بخواهید بیشتر از 14 روز در مالزی بمانید، باید مدارک زیر را تحویل سافرت بدهید:

  • اصل پاسپورت
  • 2 قطعه عکس 43
  • حساب بانکی با بیشتر از 8 میلیون در آن و ارائه پریسنتی از این حساب به سفارت
  • رزرو بلیط و هتل
منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 244

به "چگونه ویزای مالزی بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه ویزای مالزی بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید