کاهش 50 درصدی پیش فروش کاندو در ونکوور و تاخیر در عرضه واحدهای جدید به بازار

به گزارش تور آسیایی ارزان، پاندمی کووید-19 باعث شده آمار فروش خانه های جدید در ونکوور عظیم به شدت سقوط کند ؛ هرچند اوضاع به نسبت شروع پاندمی کمی بهبود یافته است.

کاهش 50 درصدی پیش فروش کاندو در ونکوور و تاخیر در عرضه واحدهای جدید به بازار

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شرکت ام ال ای کانادا که یک شرکت املاک واقع در ونکوور با تخصص در حوزه پیش فروش کاندو است، در جدیدترین گزارش خود خبر از افزایش میزان فروش به عرضه در ماه ژوئن نسبت به ماه گذشته داده است.

با وجود شرایط غیرعادی بازار و بهبود نسبی در مقایسه با بدترین شرایط، میزانفروش به عرضه تقریبا اندازه سال گذشته است. البته این نسبت در واقع به وسیله موجودی جدید و به تاخیر افتادن پروژه ها مدیریت می گردد و اگر تنها میزان خرید کاندو از پیش فروش های عرضه شده در سطح مترو ونکوور را در نظر بگیریم ، آمار چندان امیدوار نماینده نیست.

میزان پیش فروش کاندو در ونکور عظیم نسبت به ارقام پایین رکوردشکن ماه های آوریل و می بهبود یافته اما هنوز بسیار پایین تر از قبل است. در ماه ژوئن فقط 36 واحد فروخته شد که نسبت به ماه قبل 51 درصد بیشتر بود. اما این رقم 50 درصد کمتر از ماه مشابه سال قبل است.

با توجه به اینکه سال قبل خودش یکی از ضعیف ترین ماه های ژوئن در تاریخ را به ثبت رسانده بود، این تداوم رکود دارد باعث کند شدن فرایند پروژه های جدید می گردد.

از طرف دیگر میزان واحدهای عرضه شده در بازار هم بسیار پایین تر از حد انتظار بوده است. ونکوور عظیم در ماه ژوئن شاهد ورود 259 پیش فروش جدید به بازار بود که نسبت به ماه قبل 8 درصد افزایش داشت؛ اما این آمار هم در مقایسه با ماه مشابه سال قبل کاهشی 50 درصدی را نشان می دهد.

این مسئله همانطور که به معنی کاهش فروش است نشان می دهد تعداد واحدها 57 درصد پایین تر از واحدهای ورودی مورد انتظار برای ماه بود. این یعنی حدود 338 واحد به تاخیر افتاده اند و ممکن است بعدا وارد بازار شوند یا کلا ساخت آنها کنسل گردد.

با آنالیز این آمار معین می گردد نسبت فروش به موجودی ثبتی جدید (SNLR) در ماه ژوئن به 14 درصد رسید که مساوی با نسبت سال قبل بود.

تحلیل گران در کل باور دارند که وقتی این نسبت بالای 60 درصد باشد قیمت ها افزایش پیدا می نمایند و وقتی 40 درصد باشد قیمت ها کاهشی خواهد بود. نسبت میان این دو رقم حاکی از بازاری نسبتا متعادل است.

در نتیجه میزان جذب پیش فروش کاندوهای ونکوور عظیم نسبت به سال قبل تغییری نکرده اما چند نکته متفاوت وجود دارد: میزان فروش بسیار کمتر است و موجودی هم پایین آمده است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1199

به "کاهش 50 درصدی پیش فروش کاندو در ونکوور و تاخیر در عرضه واحدهای جدید به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 50 درصدی پیش فروش کاندو در ونکوور و تاخیر در عرضه واحدهای جدید به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید