96 اختراع ایرانی ثبت بین المللی شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا کنون از ثبت 96 اختراع در دفاتر معتبر خارجی حمایت نموده است. اقدامی که در آن بیش از 90 درصد از مخترع برای ثبت پتنت در دفاتر خارجی حمایت می گردد.

96 اختراع ایرانی ثبت بین المللی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاوت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ثبت اختراع با هدف تجاری سازی محصولات تولیدی بر پایه فناوری های ثبت شده انجام می گردد و در جهت پیچیده ثبت اختراع بین المللی کانون در کنار مخترعان قرار می گیرد. علاوه بر سختی جهت، این اقدام برای مخترع هزینه های بالایی نیز دارد که کانون با استفاده از روش هایی که در ادارات معتبر ثبت اختراع خارجی دارد، جهت را هموار می نماید. پس از ارزیابی و تایید نهایی در کانون حمایت بیش از 90 درصدی برای ثبت اختراع شروع می گردد.

بر اساس این گزارش، کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال جدید برای تسریع تحقق اهداف تجاری شرکت ها، بازار ثبت پتنت را گسترش داده است به گونه ای که علاوه بر امریکا در کشورهای کانادا، چین و اتحادیه اروپا فعالیت های کانون گسترش می یابد. همچنین شرکت ها علاوه بر حمایت نخست، برای دومین ثبت اختراع از حمایت 50 درصدی برخوردار می شوند.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1030

به "96 اختراع ایرانی ثبت بین المللی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "96 اختراع ایرانی ثبت بین المللی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید