آشنایی با مدل شلوار اسلوچی و 15 ایده برای استایل با آن

به گزارش تور آسیایی ارزان، اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که مدتها است از خانه بیرون نرفته اند اما برای پوشیدن لباس های رسمی تردید دارند، خواندن این مقاله به شما یاری می نماید. نیازی نیست دیگر نگران داشتن ظاهری رسمی برای کارهای مختلفی مانند خرید یا خروج از خانه باشید. با استفاده از یک مدل شلوار اسلوچی می توانید با یک از شیک ترین ترندهای این روزها شلوار راحتی و رسمی را یکجا داشته باشید. در این مقاله، با این مدل شلوار، انواع آن و استایل با شلوار اسلوچی زنانه و مردانه آشنا می شوید.

آشنایی با مدل شلوار اسلوچی و 15 ایده برای استایل با آن

شلوار اسلوچی چیست؟

شلوار اسلوچی به نوعی شلوار زنانه یا مردانه گفته می گردد که به شلوارهای مام استایل شباهت دارد. فاق این شلوار در مقایسه با سایر مدل های شلوار زنانه یا مردانه بلندتر است و در بخش ران ها گشادتر می گردد. مدل شلوار اسلوچی معمولا الگویی با خطوط صاف است. برخلاف شلوار مام استایل، شلوار اسلوچی ظاهری گشادتر دارد. شلوار اسلوچی اغلب در قسمت مچ پا تنگ تر است.

مدل شلوار اسلوچی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کمری باریک و بدنی با فرم ساعت شنی دارید، یک مدل شلوار اسلوچی انتخاب کنید. چنین شلواری می تواند قد شما را بلندتر نشان دهد و نسبت های بدن شما را متعادل کند. مدل شلوار اسلوچی شانه های پهن شما را کم عرض تر نشان می دهد. اگر فرم بدن شما مستطیلی شکل است، با این مدل شلوار می توانید پاها را حجیم تر نشان دهید یا حجم اضافی روی ران ها را پنهان کنید. مدل شلوار اسلوچی بدن شما را متناسب تر نشان می دهد و ظاهر شما را به مد روز نزدیک می نماید.

مدل شلوار اسلوچی مناسب همه دخترانی است که از راحتی، آزادی و کاربردی بودن شلوار استقبال می نمایند. این مدل شلوار مدرن به علت فاق بلند به کشش بصری اندام شما یاری می نماید. با اینکه شلوار اسلوچی ظاهری حجیم دارد، با پارچه های اضافی حجم اندام شما را بیشتر نمی نماید و می تواند به راحتی جایگزین شلوارهای جین زاپ دار گردد.

مردانی که در پی شلوارهای راحت تر هستند نیز می توانند شلوار اسلوچی مردانه بپوشند. این شلوارهای گشاد بسیار راحت تر از سایر شلوارها هستند و می توانند جایگزین شلوارهای گرمکن یا ورزشی مردانه شوند.

استایل با شلوار اسلوچی زنانه

شلوارهای اسلوچی شلوارهایی راحت هستند و می توانید آن ها را در هر موقعیتی بپوشید. از آن گذشته، مدل شلوار اسلوچی به تازگی به یکی از اجزای اصلی استایل سلبریتی ها تبدیل شده است. شما هم اگر به پوشیدن این شلوار فکر می کنید، می توانید آن را به روش های مختلف و برای موقعیت های گوناگون استایل کنید.

استایل شلوار اسلوچی برای موقعیت های رسمی

مدل شلوار اسلوچی یکی از پرکاربردترین لباس هایی است که می توان آن را در موقعیت های رسمی نیز پوشید. یک شلوار جین مدل اسلوچی وقتی همراه با یک کت مشکی و یک جفت کفش پاشنه بلند ست گردد، برای محل کار شلوار مناسبی خواهد بود.

استایل شلوار اسلوچی برای مهمانی های شبانه

این شلوار مجذوب کننده و پرزرق وبرق می تواند همه نگاه ها را به شما خیره کند. این شلوار هم ظاهر نسبتا رسمی دارد و هم برای راحتی بیشتر در مهمانی و پیاده روی های شبانه به کار می رود. یک شلوار اسلوچی پارچه ای را با یک تاپ ساده و خوش دوخت ست کنید تا ظاهرتان مجذوب کنندهیتی بیشتر داشته باشد.

استایل شلوار اسلوچی برای شرکت در کنسرت موسیقی

برای شرکت در کنسرت های موسیقی و انتخاب استایل مناسب آن ها باید به ظاهری جسورانه تر فکر کنید. مدل شلوار اسلوچی به مقدار کافی گشاد است و می تواند برایتان استایلی راحت ایجاد کند. برای شرکت در کنسرت یا جشنواره موسیقی می توانید یک مدل شلوار اسلوچی طرح دار انتخاب کنید. یک پیراهن متناسب با طرح این شلوار نیز می تواند استایل شما را تکمیل کند.

استایل با شلوار اسلوچی مشکی

روزهایی که در آن زنان می توانستند در مراسم ها و مهمانی های رسمی فقط پیراهن بلند مشکی بپوشند، گذشته است. در حال حاضر، سلبریتی ها با کت و شلوار یا پیراهن و شلوار روی فرش قرمز و مراسم های مهم ظاهر می شوند. مدل شلوار اسلوچی مشکی برترین لباس برای همراهی با کت رسمی است. این کت و شلوار را با یک تاپ سفید کلاسیک و گردنبندی ظریف ست کنید تا برای مهمانی ها و مراسم های رسمی آماده شوید.

استایل شلوار اسلوچی زنانه برای مهمانی های زنانه

یک مهمانی محبت آمیز با خانم ها زمان مناسبی برای امتحان کردن مدهای روز است. در همین مهمانی ها می توانید استایل با مدل شلوار اسلوچی را امتحان کنید. با پوشیدن این شلوار می توانید طرح های لباس مختلف و اکسسوری های مورد علاقه خود را با یکدیگر ست کنید. احتمالا بعد از پوشیدن این شلوار در چنین مهمانی هایی این سؤال را زیاد خواهید شنید که: این شلوار را از کجا خریده ای؟

استایل با شلوار اسلوچی برای انجام دادن کارهای شخصی

برترین قسمت درباره استایل با مدل شلوار اسلوچی سادگی آن است. این ویژگی باعث می گردد که ظاهر خود را همواره مطابق با مد روز نگه دارید. فرقی نمی نماید که برای خریدهای روزانه از خانه خارج می شوید یا قصد مراجعه به بانک و پرداخت صورت حساب ها را داشته باشید. به هرحال، مدل شلوار اسلوچی طوری است که می تواند به شما ظاهری شیک ببخشد. بنابراین، اگر در پی شلواری هستید که سریعا پیش از مراجعه به سوپرمارکت یا مرکز خرید آن را بپوشید، شلوار اسلوچی با طرح های چاپی برترین گزینه خواهد بود. این شلوار بدون هیچ زحمتی ظاهر شما را عالی نشان می دهد. اگر نگران پوشیدن این شلوار در مکان های عمومی هستید، کافیست آن را با یک پیراهن مناسب ست کنید.

استایل با شلوار اسلوچی برای قرار دیدار های مهم

برای قرار دیدار های مهم می توانید به شلوار اسلوچی چرمی فکر کنید. جنس چنین شلواری استایل شما را حفظ می نماید و در عین حال شما را برای قرار دیدار مهم خاص نگه می دارد. پیشنهاد می گردد که این مدل شلوار اسلوچی را با یک بلوز و کفش پاشنه بلند ست کنید تا بدون هیچ زیاده روی در لباس پوشیدن، به ظاهرتان جلوه ای مجذوب کننده و منحصربه فرد ببخشید. وقتی لباس هایی با این ظاهر را پوشیدید، فقط راحت باشید و به قرار دیدار تان فکر کنید.

استایل با شلوار اسلوچی برای سفر

اگر قرار است یک روز کامل را در سفر بگذرانید، شلوار اسلوچی برایتان مناسب خواهد بود. می توانید همراه با این شلوار یک تاپ یا شومیز راحت بپوشید و آن را با یک کت راه راه ست کنید. این استایل راحت برای سفر و در عین حال شیک خواهد بود. برای محافظت از خود در برابر نور خورشید نیز می توانید یک کلاه مشکی را با لباس هایتان ست کنید. در نهایت نیز یک جفت کفش آکسفورد با رنگی براق بپوشید تا ظاهرتان تکمیل گردد.

استایل با شلوار اسلوچی جین و هودی

این مدل شلوار اسلوچی را می توانید همراه با یک هودی گرمکن راحت بپوشید. اگر پاهای نسبتا کوتاهی داشته باشید، مدل شلوار اسلوچی می تواند آن ها را کمی بلندتر نشان دهد. همراه با این لباس ها یک جفت صندل خاکی رنگ نیز بپوشید تا افزایش قد بیشتری داشته باشید. یک کیف دستی با زنجیر نقره ای یا طلایی نیز می تواند این استایل را تکمیل کند.

استایل با شلوار اسلوچی جین و تونیک

اگر به پوشیدن لباس های اورسایز و تونیک علاقه داشته باشید، ترکیب آن ها با مدل شلوار اسلوچی فوق العاده خواهد شد. یک تونیک یا پیراهن اورسایز سفیدرنگ همراه با شلوار جین اسلوچی برای روزهای گرم تابستان عالی است. همراه این لباس ها نیز می توانید یک جفت صندل خاکی رنگ با بندهای پررزق وبرق بپوشید. به این استایل یک کیف کلاچ با طراحی فوق العاده اضافه کنید تا ظاهرتان برای صرف میان وعده یا سرگرمی در تعطیلات تکمیل گردد.

استایل با شلوار اسلوچی جین و پیراهن

یک پیراهن سفید با پارچه ای نرم و لطیف انتخاب کنید تا با شلوار اسلوچی جین مورد علاقه خود بپوشید. این پیراهن و شلوار راحت در هوای گرم به بدن شما نمی چسبند و شما را خنک نگه می دارند. یک جفت کفش روباز پاشنه بلند به رنگ های خنثی نیز می تواند این ظاهر مجذوب کننده را زیباتر کند.

استایل با شلوار اسلوچی جین و تاپ

اگر به مهمانی ساده ای دعوت شده اید که می خواهید در آن مهمانی مجذوب کننده به نظر برسید، می توانید این استایل را امتحان کنید. یک تاپ سبز رنگ با مدل دل خواهتان را همراه با یک مدل شلوار اسلوچی جین ست کنید. همراه با آن نیز یک جفت صندل با ته رنگ سبز یا زیتونی بپوشید تا برای مهمانی دورهمی آماده شوید.

استایل با شلوار اسلوچی جین و بادی سوت

بادی سوت یکی از 10 شلوار و سرهمی زنانه یا مدل های شبیه به آن است که می توانید با شلوار اسلوچی ست کنید. یک بادی سوت با رنگ های خنثی مانند خاکی انتخاب کنید و همراه با شلوار جین اسلوچی بپوشید. در کنار آن ها نیز یک کیف شفاف سفید رنگ در دست بگیرید. پیشنهاد می کنیم برای تکمیل این استایل، کفش هایتان را هم رنگ کیف انتخاب کنید.

سایر نکات مهم برای استایل با شلوار اسلوچی زنانه

در استایل با این مدل شلوار باید نکات مهمی را هم در نظر بگیرید که عبارت اند از:

  • انتخاب تاپ مناسب برای شلوار پارچه ای اسلوچی مهم است. تاپ های خوش دوخت که طراحی باریک دارند با این مدل شلوار بهتر هماهنگ می شوند.
  • اگر قصد دارید شلوار اسلوچی را همراه با تاپ بپوشید، تاپ کوتاه تری پیدا کنید که بلندی آن تا قسمت کمر شلوار ادامه داشته باشد. چنین تاپی به مدل شلوار اسلوچی شما ظاهر شیک بسیار خوبی می دهد. می توانید روی شلوار و دور کمر نیز یک پلیور گره بزنید تا استایلتان متفاوت گردد.
  • برترین راه برای پوشیدن شلوار اسلوچی همراه با تاپ یا پیراهن، همراه کردن این لباس ها با یک کت تک است. یک کت جین کوتاه یا معمولی گزینه مناسبی برای ست کردن با این لباس غیررسمی است.
  • اگر مدل شلوار اسلوچی طوری طراحی شده که قد آن تا مچ پاهای شما است، می توانید آن را با کفشی بپوشید که در نهایت کمی از پوست پاهای شما را نمایان می سازد. البته، این موضوع واقعا به ترجیح شخصی شما و مدل شلوار اسلوچی بستگی دارد.
  • کفش کتانی گزینه مناسبی برای ست شدن با شلوار اسلوچی است. این کفش می تواند به شلوار شما حال و هوایی غیررسمی و راحت بدهد.
  • یکی از برترین کیف هایی که به شلوار اسلوچی حالت اسپرت و غیررسمی می دهد، کوله پشتی است. کوله پشتی در روزهای خنک و سردتر سال به شلوار شما مجذوب کنندهیتی دوچندان می بخشد.
  • کفش های دیگری که می توانید همراه با شلوار اسلوچی بپوشید، لوفر، بالرین یا نیم بوت هستند.
  • یک کیف کراس بادی با طراحی شیک هم با شلوار اسلوچی به خوبی ست می گردد.
  • یک کاپشن موتوری هم می تواند به جای کت یا کاپشن جین با شلوار اسلوچی ست گردد.
  • انتخاب اکسسوری نیز به افزایش مجذوب کنندهیت شلوار اسلوچی یاری می نماید. به عنوان مثال، می توانید یک جفت گوشواره بامزه را با شلوار اسلوچی خود هماهنگ کنید.

استایل با شلوار اسلوچی مردانه

خرید شلوار مردانه مدل اسلوچی می تواند ظاهر شما به استایلی شیک و راحت تغییر دهد. درست شبیه به شلوار زنانه، شلوار اسلوچی مردانه را هم باید به روشی صحیح با لباس های خود هماهنگ کنید. به این ترتیب، برای مهمانی های مختلف، رفتن به محل کار یا حتی خریدهای روزانه لباسی با ظاهر مناسب خواهید داشت.

استایل با شلوار اسلوچی جین مردانه

شلوار جین اسلوچی یکی از شلوارهای راحت مردانه است که می توانید آن را برای هر موقعیتی بپوشید. این شلوار می تواند شما را قدبلندتر نشان دهد. اگر هنوز آماده نیستید که با این شلوار جین قدبلندتر شوید، می توانید پاچه های آن را کمی تا بزنید تا بدون کوتاه کردن شلوار به آن استایلی متفاوت بدهید. البته، اگر واقعا می خواهید مطابق با مد روز باشید، شلوار را کوتاه کنید و همراه با کفش های مردانه یا ورزشی بپوشید.

استایل با شلوار اسلوچی پارچه ای مردانه

مدل شلوار اسلوچی پارچه ای مردانه طوری طراحی شده که می تواند مردان درشت اندام را کمی لاغرتر نشان دهد و ساق پاهای آن ها بلندتر از حالت عادی به نظر خواهد رسید. این مدل شلوار اسلوچی را باید با کت های غیررسمی و تک بپوشید. یک جفت چکمه چلسی هم با آن همراه کنید تا برای محیط های رسمی مناسب باشد. در موقعیت های غیررسمی می توانید جای کت را با یک پیراهن سبک وزن عوض کنید تا ظاهری ساده و ظریف داشته باشید.

کلام آخر

برای خرید اینترنتی انواع شلوارمام استایل از جمله شلوار اسلوچی باید مقدار های دقیق خود را بدانید. این مقدار ها را با جدول مقدار های درج شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی مورد نظر مطابقت دهید تا انتخابی دقیق تر داشته باشید. بعد از انتخاب و خرید اینترنتی یا حضوری مدل شلوار اسلوچی دل خواهتان، یکی از استایل هایی که در این مقاله شرح دادیم را به کار ببرید. این استایل ها می توانند الهام بخش شما برای انتخاب استایل های دیگر نیز باشند. کافیست که قواعد و نکات مهم برای استایل با شلوار اسلوچی را در نظر داشته باشید و مدل های مختلفی که پیشنهاد دادیم را یکی یکی امتحان کنید. به این ترتیب، با آزمون و خطا در نهایت به استایل ایده آل خود خواهید رسید.

منبع: gobeauty

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 فروردین 1403 بروزرسانی: 18 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4754

به "آشنایی با مدل شلوار اسلوچی و 15 ایده برای استایل با آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مدل شلوار اسلوچی و 15 ایده برای استایل با آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید