آمریکا با پول و خون مسلمین تجارت می نماید ، ایران از قدرت های نوظهور دنیا است

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/بوشهر رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: آمریکا می خواهد همانطور که ثروت های ملی کشورهای دیگر را به یغما می برد، با ما نیز رفتار کند. با پول و خون مسلمین تجارت می نمایند تا بتواند ادعای دروغین ابرقدرتی خود را ثابت کند.

آمریکا با پول و خون مسلمین تجارت می نماید ، ایران از قدرت های نوظهور دنیا است

مهدی چمران در سخنرانی بعد از راهپیمایی 13 آبان در بوشهر با گرامیداشت روز مبارزه با استکبار مطرح کرد: مبارزه با استکبار یعنی مبارزه با ظلم و قدرت هایی که به صراحت می گویند ما پول و نفت کشورها را می خواهیم.

وی اضافه نمود: استکبار یعنی این که تمام منابع و منافع کشورهای روی زمین را به نفع خود مصادره نمایند و مردم برای آنها ارزشی نداشته باشد. آمریکا چنین کشوری است.

به گزارش خبرنگاران، عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان نمود: دشمنی آمریکا از 28 مرداد سال 1332 آغاز شد، من دقیقا به خاطر دارم که آن موقع در نقاط مختلف تهران دلارهای آمریکایی را از روی گاری بین مردم پخش می کردند. فرصت ننموده بودند دلارها را به ریال تبدیل نمایند و آنها نیز چنین غائله ای را به راه انداختند.

چمران با اشاره به 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال آمریکا و کشورهای غربی و روسیه شوروی کمونیستی آن روز حمایت کردند و ملت ما دست تنها به امید خدای بزرگ و به رهبری امام عزیز، و جانفشانی شهدای بزرگمان 8 سال جنگیده و به پیروزی بزرگ و بی نظیری دست یافتیم.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: آمریکا می خواهد همانطور که ثروت های ملی کشورهای دیگر را به یغما می برد، با ما نیز رفتار کند. با پول و خون مسلمین تجارت می نمایند تا بتوانند ادعای دروغین ابرقدرتی خود را حفظ و اثبات نمایند.

مهدی چمران توضیح داد: روز 13 آبان جوانان دلیر ایرانی لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند و توانستند به آمریکا بگویند جای استکبار در این کشور نیست.

وی اظهار داشت: آمریکای امروز رو به سقوط و افول است و کسانی که چشم به آمریکا و آن سوی آب ها دوخته اند بدانند که آمریکا رو به سقوط است. آمریکا از نظر سیاسی و مالی رو به افول است و مقروض ترین کشورها است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: آمریکا از نظر اجتماعی و فرهنگی شرایط نامساعدی دارد، 17 هزار قتل در سال گذشته در این کشور رخ داده و 500 هزار بی خانمان در این کشور وجود دارد. در کشور ما هم وجود دارد اما ما ادعای ابرقدرتی نداریم، ما دوست تمام کشورها هستیم.

چمران توضیح داد: ایران اسلامی یکی از قدرت های نوظهور جهان است، در روزهای جنگ شهدای عزیزی چون شهید ماهینی از مرزهای کشور حفاظت و پاسداری کردند و ما پیروز شدیم و این قدرت تا جایی پیش آمد که امروز در نیروهای دریایی و زمینی، فراوری پهبادها و سایر زمینه ها به جایی رسیده ایم که دشمن از ما هراس دارد.

وی تاکید نمود: البته دشمن نیز چنین سلاح ها و تجهیزاتی را در اختیار دارد اما آنها اعتقاد، رهبری و برّنده ترین سلاح یعنی شهادت را ندارند. با این قدرت و استفاده از توانمندی هایمان، یک رزمنده می تواند پهباد گران قیمت آمریکا را سرنگون کند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: تنها دو راه تحریم مالی و نفوذ فرهنگی برای آمریکا باقی مانده است. اما ایران کشور ثروتمندی است، نیروی انسانی و استعداد های کم نظیر داریم و با این قدرت و توان مقابل دشمن می ایستیم.

سخنران روز 13 آبان ماه در بوشهر اظهار کرد: دانش آموز ما و نوجوان ما باید بداند که ایرانی مسلمان پایه گذار علم و حتی علوم جدید در جهان بوده است. ما بوعلی سینا را داشته ایم، و دانشمندان بزرگ و پرافتخار دیگری که نام ایران را در جهان برجسته نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، راهپیمایی سیزده آبان در بوشهر همزمان با سراسر کشور از میدان قدس تا میدان شهید رئیس علی دلواری و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 523

به "آمریکا با پول و خون مسلمین تجارت می نماید ، ایران از قدرت های نوظهور دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با پول و خون مسلمین تجارت می نماید ، ایران از قدرت های نوظهور دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید