آموزش بافت پتو با کاموا غول پیکر (پافی) در کمترین زمان ممکن!

به گزارش تور آسیایی ارزان، بافتنی یکی از لذت بخش ترین هنرهاست که بسیار راحت، اما در عین حال خیلی زیبا و کارآمد است. خانم هایی که معمولا بیشتر وقتشان را در خانه سپری می کنند، وقتی که هوا کمی سرد شده می توانند از این هنر برای سرگرمی و حتی برای کار نیز استفاده کنند. حالا اگر از آن دسته افرادی هستید که هنوز بلد نیستند بافتنی ببافند، اما واقعا به آن علاقه مند هستید و می خواهید با پروژه ای آسان شروع به انجام کار کنید پیشنهاد می شود از بافت پتو با کاموا استفاده کنید که نه تنها زیباست بلکه بسیار راحت نیز است.

آموزش بافت پتو با کاموا غول پیکر (پافی) در کمترین زمان ممکن!

بافت پتو با کاموا غول پیکر (پافی) بدون میل

کاموا پوفی یا کاموا پافی، کامواهایی به شکل زیر هستند که برای بافت با آنها نیازی به میل و قلاب نیست. این کاموا با دست بافته می شود، بعنی به سادگی با دست می توانید پتو، شال و کلاه و… ببافید. این کامواها به خاطر نرمی و لطافت معروفند

برای بافتن یک پتوی متوسط باید کاموای بافتنی را 4 برابر اندازه وسعت بازو ها اندازه بگیرید. برای پتوی کوچک سه برابر و برای پتوی بزرگ 5 برابر. در مرحله بعد برای شروع بافت یک گره مثل تصویری که نشان داده شده درست کنید. برای پتوی متوسط 16 بخیه، برای پتوی کوچک 11 بخیه و برای پتوی بزرگ 22 بخیه بزنید. در این مرحله برای ادامه بافت، کاموا را از بین بافت هایی که روی بازو درست کردید رد کنید. وقتی 16 بافت را زدید شروع می کنید به بافتن ردیف دوم درست مثل ردیف اول در جهت مخالف. ردیف ها را همین طور بیشتر کنید. برای پتوی متوسط 31 ردیف، برای پتوی کوچک 25 ردیف و برای پتوی بزرگ 41 ردیف. وقتی بافت را به اندازه دلخواهتان رساندید دو حلقه آخر را از دست خارج کنید و کاموا را از وسط هر دو رد کنید و یک بخیه جدید بسازید؛ و آن را از بین تمام بافت هایی که روی بازو درست کرده اید دانه دانه رد کنید. در آخر یک گره محکم بزنید. کاموای اضافی که در انتهای بافت مانده را از بین بافت ها رد کنید.

سخن آخر

بافتنی موجب تقویت مهارت های حرکتی می شود چرا که کل مغز را درگیر میکند؛ علائم استرس و افسردگی را کاهش می دهد؛ از آرتروز و التهاب تاندون جلوگیری می کند؛ احساس غرور در شما ایجاد می کند و به عنوان مدیتیشین عمل می کند.

امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید. فراموش نکنید که اگر با کاموا پتو بافتید، نتیجه آن را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین پیشنهاد می کنیم مطالب بافتنی آموزش بافت 3 مدل شال گردن ساده و مدل دار به صورت آسان و شنل بافتنی با میل و قلاب بسیار شیک زنانه یا بچگانه را نیز حتما از نظر بگذرانید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1713

به "آموزش بافت پتو با کاموا غول پیکر (پافی) در کمترین زمان ممکن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بافت پتو با کاموا غول پیکر (پافی) در کمترین زمان ممکن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید