اسنپ، آخرین امید ملی پوش پرتاب وزنه برای گذران زندگی

به گزارش تور آسیایی ارزان، حمایت نکردن مسئولان از مهدی صابری او را وادار به کار در اسنپ برای تامین هزینه زندگی نموده است.

اسنپ، آخرین امید ملی پوش پرتاب وزنه برای گذران زندگی

مهدی صابری ملی پوش پرتاب وزنه کشورمان گفت: فدراسیون دو و میدانی هنوز هیچ حقوق و مزایایی به من نداده است، به همین دلیل در اسنپ کار می کنم تا بتوانم هم هزینه زندگی ام را تامین کنم و به ورزشم بپردازم. چرا باید یک ورزشکار حقوق و مزایا نداشته باشد؟ بیمه هم نیستم. تا چه زمانی می توانم ورزش کنم؟

صابری گفت: اگر بدون برنامه در مسابقات شرکت کنیم به طور حتم نتایج خوبی به دست نمی آوریم. فاصله زمانی کمی تا بازی های آسیای داریم و این مسابقات خیلی مهم است، من به وسیله هیئت استان خود، تربیت بدنی، فدراسیون دو و میدانی و وزارت ورزش هیچ حمایتی نشدم و هر وقت صحبتی می گردد آن ها می گویند برنامه ای نداریم.

او ادامه داد: حمایتی از ما صورت نگرفته است، تا به نحو احسن در مسابقات حضور یابیم. به جای اینکه ما را به 2 مسابقه بین المللی اعزام نمایند، به مسابقات کشور های اسلامی در قونیه فرستادند. یکی از دلایلی که من نتوانستم نتیجه مطلوب را در مسابقات کشور های اسلامی به دست آورم این بود که مسابقات بین المللی را در سطح بالا ندیده بودم. اگر فدراسیون دو و میدانی، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بتوانند برنامه ریزی منظمی داشته باشند قول می دهم سال آینده مقام اول و خوش رنگ ترین مدال بازی های آسیایی را به دست آورم.

صابری گفت: از فدراسیون دو و میدانی می خواهم که اردو های منظمی برگزار نمایند، شرایط حقوقمان را معلوم نمایند و حمایت شویم. امکانات تیم های آسیایی خیلی عالی است و اردو های منظمی دارند.

او درباره هدف گذاری اش در بازی های آسیایی گفت: خدا را شکر مسابقات لیگ خوب است. در 3 مرحله اول شدم و در این مسابقات 19.27 پرتاب کردم. حالا باید ببینیم که فدراسیون دو و میدانی چه برنامه ای دارد؟ اگر بدون برنامه و حمایت فدراسیون به بازی های آسیایی بروم شرایط سخت می گردد و نمی توانم مدال بگیرم. مسابقات داخل سالن را در بهمن ماه پیش رو داریم و مسابقات آسیایی هوای آزاد را در اردیبهشت ماه خواهیم داشت. بازی های آسیایی که از مهمترین مسابقات در آسیا است را در مهر ماه 1402 پیش رو داریم. خدا را شکر رکوردم نزدیک مدال است و فقط احتیاج به حمایت فدراسیون دو و میدانی دارم تا بتوانم در بازی های آسیایی نتیجه خوبی کسب کنم.

خبرنگاران ورزشی پایه و آبی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2158

به "اسنپ، آخرین امید ملی پوش پرتاب وزنه برای گذران زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ، آخرین امید ملی پوش پرتاب وزنه برای گذران زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید