اصفهان و گوانجو بهترین شهرهای ایران و چین است

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران: معاون شورای توسعه تجارت بین الملل گوانجو گفت: اصفهان و گوانجو بهترین شهرهای ایران و چین بوده که می توانند همکاری های مالی قابل توجهی داشته باشند.

اصفهان و گوانجو بهترین شهرهای ایران و چین است

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران از اصفهانو به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، فونچان وانگ در نشست آنالیز فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و گواندونگ چین اظهار کرد: 22 نفر از نمایندگان صنعتی شهر گوانجو چین در این هیئت حضور دارند و این سفر فرصت مناسبی برای تبادل همکاری و آنالیز فرصت های تجاری سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به جمعیت 16 میلیون نفر شهر گوانجو و قدمت 2 هزار و 200 ساله این شهر اضافه نمود: این شهر دروازه ورودی به چین بوده و پس از پکن و شانگهای سومین قطب مالی چین محسوب می گردد.

معاون شورای توسعه تجارت بین الملل گوانجو اصلی ترین صنعت گوانجو را خودروسازی برشمرد و اعلام کرد: در حال حاضر خودروسازان ژاپنی بسیاری از قطعات خودرو را از این استان تهیه نموده و سالانه 2 میلیون خودرو در این استان فراوری می گردد.

وی اصفهان را بهترین شهر جهان، همراه با زیبایی های منحصر به فرد توصیف و توضیح داد: اصفهان و گوانجو بهترین شهرهای ایران و چین بوده که می توانند همکاری های مالی قابل توجهی داشته باشند.

وانگ گفت: برگزاری نمایشگاه های مشترک بین 2 استان یکی از اقدامات عملی و آغازین همکاری های مالی است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این نشست، استان اصفهان را صنعتی ترین استان کشور برشمرد و اظهار کرد: صنعت فولاد و نساجی در این استان صندلی ویژه ای داشته، و این استان با کشورهای متعددی روابط تجاری نزدیکی دارد.

خسرو کسائیان فراوری قطعات خودرو را یکی از زمینه های مهم توسعه همکاری 2 استان اصفهان و گواندونگ برشمرد و اضافه نمود: استان اصفهان در بخش فراوریات قطعات خودرو دارای واحدهای فراوریی قابل توجهی بوده که با همکاری طرف های چینی می توان شاهد تقویت و توانمند شدن آنان بود.

وی با اشاره به طرح احیای جاده ابریشم به صورت ریلی که چین را به اروپا متصل می نماید، اعلام کرد: احیای این جاده می تواند به توسعه روابط مالی و تجاری بین ایران و چین منجر گردد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان توضیح داد: در حالیکه ایران به کشور چین نفت خام صادر می نماید، ولی به دلیل تحریم های مالی از دسترسی به پول نفت محروم بوده و امیدواریم شرایطی فراهم گردد که ایران با چین در مراودات تجاری و سرمایه گذاری بتواند همکاری های گسترده تری داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 202

به "اصفهان و گوانجو بهترین شهرهای ایران و چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان و گوانجو بهترین شهرهای ایران و چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید