اکثر مشکلات اهالی خارگ در حوزه های زیرساختی برطرف شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، محمود رضایی صبح پنجشنبه در مراسم هم اندیشی مدیران ارشد جزیره خارگ اظهار کرد: از صبر و شکیبایی اهالی شریف خارگ تشکر می کنم که با تمام کمبودها در کنار دولت در جزیره خارگ بودند و خوشحال هستیم که اکثر مشکلات اهالی شریف خارگ در حوزه های زیر ساختی برطرف گردیده است.

اکثر مشکلات اهالی خارگ در حوزه های زیرساختی برطرف شد

وی اضافه نمود: با همدلی و هم افزایی بعد از سال ها کوشش اداره کار جزیره خارگ صاحب ساختمان شد و نقطه عطف این اداره در راستای برطرف مشکلات کارگری و کارفرمایی تقویت گردد.

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: ورود خیلی خوب در این حوزه توسط این اداره در بخش ویژه خارگ اجرا شده است و مشکلات کارفرمایی و کارگری به پایین ترین حد خود رسیده است و ما امیدواریم این مسائل کامل برطرف گردد.

وی توضیح داد: با راه اندازی اسکله صیادی در جزیره خارگ و راه اندازی و بهسازی ترمینال مسافری و اسکله پشتیبان در بندر بوشهر توسط اداره بندر و دریانوردی خارگ و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مشکلات دیرینه اهالی شریف خارگ در حوزه حمل و نقل دریایی مرتفع شد.

رضایی گفت: خواسته کوچک خانواده معزز شهدا و ایثارگران در جزیره خارگ استقرار بنیاد شهید بود که امروز شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات در این حوزه هستیم و رضایتمندی مناسبی هم اکنون در این حوزه وجود دارد و امیدوار به ارتقای سطح کیفیت خدمات هستیم.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به راه اندازی اورژانس 115 در جزیره خارگ اعلام نمود: هم اکنون توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در جزیره خارگ در شرایط مناسبی واقع شده است، با راه اندازی مرکز جدید شاهد توسعه خدمات الخصوص در حوزه سلامت و پیشگیری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 94

به "اکثر مشکلات اهالی خارگ در حوزه های زیرساختی برطرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثر مشکلات اهالی خارگ در حوزه های زیرساختی برطرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید