این غذاها را در بانکوک بخورید تا برای همواره آنجا بمانید!

به گزارش تور آسیایی ارزان، غذاهای کنار خیابانی در بانکوک

خوردن غذاهای خیابانی، جرئی از سفر است و در کشورهای جنوب شرقی آسیا و به ویژه در تایلند و بانکوک تجربه ای بسیار لذتبخش است. خیابان های شهر بانکوک پر از غذاخوری هایی است که در آن ها غذاهای خیابانی و آماده سرو می گردد، قیمت مناسب و خوشمزه بودن این غذاها باعث شده که هواداران زیادی داشته باشند. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با این غذاهای خیابانی آشنا کنیم.

این غذاها را در بانکوک بخورید تا برای همواره آنجا بمانید!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پد تای

پد تای در سال 2011 به عنوان پنجمین غذای خوشمزه دنیا انتخاب شد. دلیل اینکه این غذا نه فقط در تایلند بلکه در کل دنیا اینقدر محبوب است، سادگی آن می باشد. این غذا از برنج، نودل، تخم مرغ، پنیر لوبیا، سبزیجات و معمولا مقداری مرغ و میگو درست می گردد .پد تای را می توانید در هر غذاخوری ای در تایلند پیدا کنید. برای پختن این غذا که از غذاهای خیابانی تایلند است در نودل برنج، نیمرو و پنیر لوبیا ریخته می گردد و برای مزه دار کردن آن از فلفل، آب لیمو، سس ماهی یاری می گیرند و بعد از اضافه کردن مقداری سبزیجات و مرغ و ماهی سرو می گردد.

کاری میگو

ازغذاهای دریایی خوشمزه است که از برنج، ریحان، سبزیجات، سس کاری و میگوی تازه تشکیل شده است. برای پخت آن سبزیجات مختلف را مخلوط نموده و پس از پخت و ترکیب آن ها با میگو سرو می گردد.

انبه و برنج

انبه و برنج از دیگر غذاهای معروف تایلند است که از عنبه و برنج و ترکیب آن ها با شیر غلیظ درست می گردد، این غذا را در همه غذاخوری های تایلند می توان پیدا کرد و هم در رستوران ها و هم در غذاخوری ها محبوبیت دارد. در رستوران ها معمولا در قسمت دسر منو قرار گرفته است اما به عنوان غذای اصلی هم استفاده می گردد.

استیک مرغ

در تایلند هر چیزی استیکش وجود دارد. گاهی نمیدانی آن غذا استیک چه گوشتی است اما استیک مرغ با مقداری سس غذای خوشمزه ای است که از غذاهای پرطرفدار گردشگران است.

تام یانگ گونگ

مردم تایلند عاشق غذاهای فلفلی هستند و این غذا هم بشدت تند است. تام یانگ گونگ یک نوع سوپ تند است که از مخلوط سبزی و فلفل و میگوی تازه و قارچ درست می گردد. این غذای خوشمزه را می توانید در غذاخوری های تایلند بعنوان یک غذای خیابانی میل کنید و ازطعم تند و منحصر بفرد آن لذت ببرید.

سالاد پاپایا

سالاد پاپایا بیشتر در جنوب تایلند پیدا می گردد اما در بانکوک هم هواداران زیادی دارد. این سالاد تند غذای سبک کاملی است که بعنوان میان وعده استفاده می گردد. این سالاد به شیوه های مختلف تهیه می گردد که برخی از روش های درست شدن آن شما را غافلگیر خواهد نمود.

سالاد گوشت گاو مزه دار

سالاد گوشت گاو مزه دار غذایی است که در غذاخوری های خیابانی کمیاب است و معمولا در رستوران های محلی پیدا می گردد دراین غذا از لیمو، گشنیز، نعناع، فلفل، پیاز و تکه های گوشت گاو استفاده می گردد و از غذاهای خوشمزه است.

آیس پن

آیس پن نوعی بستنی است که از خوراکی های محبوب گردشگران می باشد. برای درست کردن آن شیر و مواد شکلاتی دلخواه شما را در ظرفی سرد قرار می دهند تا تبدیل به بستننی گردد. این بستنی خوشمزه خیلی سریع آماده می گردد و برای خرید آن معمولا جلوی مغازه خیابان ها خیلی شلوغ می گردد، فقط هزینه خرید این بستنی کمی بالاست.

منبع: hubpages.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 283

به "این غذاها را در بانکوک بخورید تا برای همواره آنجا بمانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غذاها را در بانکوک بخورید تا برای همواره آنجا بمانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید