ببینید؛ تریلر نو بازی Kunitsu، Gami گیم پلی آن را معرفی می نماید

به گزارش تور آسیایی ارزان، کپ کام (Capcom) به تازگی تریلری شش دقیقه ای و اسکرین شات های جدیدی از بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess منتشر نموده است که ترکیب بی نظیر اکشن و استراتژی آن را به نمایش می گذارد.

ببینید؛ تریلر نو بازی Kunitsu، Gami گیم پلی آن را معرفی می نماید

لازم به ذکر است که این بازی تک نفره ترکیبی بی نظیر از گیم پلی اکشن و استراتژی را در دنیایی زیبا با الهام ازفرهنگ ژاپن نوید می دهد. بازی در کوه کوکو اتفاق می افتد؛ سرزمینی که زمانی به وسیله یک الهه خیرخواه متبرک شده بود، اما اکنون به وسیله یک آلودگی مرموز خراب شده است. گیم پلی بازی حول یک چرخه روز و شب معین می چرخد. در طول روز، بازیکنان نقش یک روح را بر عهده می گیرند که یک دوشیزه را راهنمایی می نماید. شما روستا های کوهستانی را کاوش خواهید کرد و به پاکسازی آن ها از تاریکی در حال توسعه و جذب روستاییان در راستای هدف خود یاری خواهید کرد.

در این میان در شب، دنیا متحول می گردد. دهکده هایی که زمانی آرام بودند، به وسیله موجودات هیولایی به نام Seethe تسخیر می شوند. در اینجا، هنگامی که شما دوشیزه و روستاییان استخدام شده خود را در نبرد با این گروه ها رهبری می کنید، گیم پلی به اکشن تنش زایی تغییر می نماید. سیستم نبرد بازی به سبک کاگورا معروف بوده که به شکل خاصی از پایکوبی تشریفاتی ژاپنی اشاره دارد. این به معنای شمشیربازی منحصر به فرد و خاصی است که بر مانور های تهاجمی و تدافعی تاکید دارد. شما بعلاوه قادر خواهید بود در طول این نبرد ها به روستاییان همراه خود فرمان دهید و یک لایه دیگر به عناصر استراتژی بازی اضافه کنید.

به طور کلی بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess روایتی گیرا و غرق در اساطیر ژاپنی را نوید می دهد که در آن بازیکنان با کامی، ارواح قدرتمندی که نقش مهمی در داستان بازی می نمایند، روبرو خواهند شد. زیبایی شناسی بازی به شدت بر سبک های هنری سنتی ژاپنی پایدار است و دنیای بصری خیره نماینده ای را برای کاوش ایجاد می نماید. حال تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده که مبارزات بازی را به خوبی به نمایش می گذارد و خبر از اثری سرگرم نماینده و البته خاص می دهد.

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی بعلاوه به وسیله سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1402 بروزرسانی: 22 اسفند 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4128

به "ببینید؛ تریلر نو بازی Kunitsu، Gami گیم پلی آن را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو بازی Kunitsu، Gami گیم پلی آن را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید