بستری 1762 مبتلا به کرونا در مازندران

به گزارش تور آسیایی ارزان، 1762 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مازندران بستری هستند، با وجود اینکه همچنان آمار بستری شده ها، در این استان بالا است و مازندران در شرایط قرمز قرار گرفته است، اما به نظر می رسد کرونا در این استان به آرامی در حال فروکش است، هرچند به گفته مسئولان، حضور در تجمعات، سفر به مازندران، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است دوباره جهت صعودی را نشان دهد.

بستری 1762 مبتلا به کرونا در مازندران

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرده که، در 24 ساعت گذشته تعداد 196 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی شرح داد: در همین مدت 266 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون 1423 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از ضرورت هایی است که باید به صورت جدی در شرایط کنونی به آن توجه کرد.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر 339 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در 24 ساعت گذشته 60 بیمار جدید بستری و 64 بیمار هم ترخیص شدند، 51 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1184

به "بستری 1762 مبتلا به کرونا در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 1762 مبتلا به کرونا در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید