تأکید مدیرعامل ذوب آهن بر حمایت از تارتار

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در تماس با مهدی تارتار گفت: باشگاه همچنان حامی وی بوده و امیدوار است این تیم در بازی های آینده نتایج خوبی کسب کند.

تأکید مدیرعامل ذوب آهن بر حمایت از تارتار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، علیرضا احسانی در گفت وگوی تلفنی با مهدی تارتار اظهار کرد: هرچند از نتایج چند هفته اخیر راضی نیستیم؛ اما امیدواریم با درایت شما و کادر فنی و حمایت باشگاه در مسابقات پیش رو نتایج بهتری کسب گردد، ضمن اعلام حمایت قاطع از شما، بطور قطع شما برای رساندن تیم ذوب آهن به جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران، همچنان با جدیت کوشش خواهید کرد. تیم ذوب آهن، تیم قدرتمند و با انگیزه ای است و اگر دچار بعضی اشتباهات فردی نشده بود، قطعاً با نتیجه متفاوتی از زمین مسابقه با پرسپولیس خارج می شد.

وی اضافه نمود: بازی گذشته انتها یافته و ما اطمینان داریم که تیم ذوب آهن با راهنمایی تارتار و کادر فنی با دانش و با تجربه اش توان آن را دارد که ادامه رقابت های لیگ برتر را باتوانی مضاعف و با برترین نتیجه ممکن به انتها برساند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بعلاوه در مورد بعضی شایعات مبنی بر مذاکره باشگاه با مربیان دیگر، گفت: با هیچ گزینه ای مذاکره نداشته ایم و این صحبت ها به هیچ عنوان صحت ندارد، محکم و پایدار به کوشش خود ادامه دهید.

احسانی تأکید کرد: باشگاه ذوب آهن، باشگاه بزرگی است و توقع از آن نیز بسیار بالاست، امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با کوشش و همدلی تمام ارکان تیم، دل طرفداران را شاد کنیم و جایگاه باشگاه بزرگ ذوب آهن را روز به روز ارتقا دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1980

به "تأکید مدیرعامل ذوب آهن بر حمایت از تارتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید مدیرعامل ذوب آهن بر حمایت از تارتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید