تاسیس کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، کوشش های شرکت تسلا برای ساخت کارخانه ای در نزدیکی برلین به علت مخالفت مقامات محلی با قطع گسترده درختان فعلا متوقف شده است.

تاسیس کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، تسلا سازنده خودروهای برقی برای گسترش دامنه فعالیت در دیگر کشورها قصد داشت تا کارخانه ای در آلمان تاسیس کند. اما نگرانی های زیست محیطی باعث مسکوت ماندن این فرایند شده است.

بر اساس حکم دادگاهی در برلین تسلا باید فرایند قطع درختان در آلمان را متوقف کند و منتظر تصمیم نهایی دادگاه بماند. شکایت در این زمینه از سوی بعضی سازمان های محیط زیستی فعال در آلمان مانند لیگ سبز براندنبورگ به دادگاه ارائه شده است.

تسلا قصد داشت ظرف مدت چند روز با پاکسازی محل مورد نظر برای تاسیس کارخانه عملیات ساختمانی خود را شروع کند. اما در حال حاضر همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. مدافعان محیط زیست در آلمان می گویند تخریب منابع طبیعی در آینده باعث از بین رفتن حیات وحش و کمبود منابع آب آشامیدنی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 719

به "تاسیس کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس کارخانه تسلا در آلمان متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید