درتمام فاکتورها بهتر از کانادا بودیم، کارسختی برابر ایتالیا نداریم

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی از هفته دوم رقابت های لیگ ملت ها روز پنجشنبه با نتیجه 3 بر یک تیم ملی کانادا را شکست داد.

درتمام فاکتورها بهتر از کانادا بودیم، کارسختی برابر ایتالیا نداریم

رضا مؤمنی مقدم در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی ملی پوشان ایران مقابل تیم ملی کانادا گفت: بازی تاکتیکی از دو تیم ایران و کانادا را شاهد بودیم. بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه ای داشت چرا که در مقدماتی المپیک با یکدیگر همگروه خواهند بود و برد برای هر دو تیم مهم بود.

وی تاکید نمود: الکنو از ترکیباصلی خود در ملاقات مقابل کانادا استفاده کرد چرا که اهمیت مقدماتی المپیک لحاظ شد و توانستیم پیروز شویم. در دفاع، عملکرد خوبی داشتیم. در سرویس هم عملکرد تیم فوق العاده بودیم بویژه میثم صالحی. در حملات نفوذ خوبی داشتیم و با حضور سعید معروف آمار خوبی رقم خورد.

کارشناس والیبال تاکید نمود: در سه ستی که پیروز شدیم اشتباهات کمی داشتیم و در تمام فاکتورها بهتر از کانادا بودیم. تنها نقطه ضعف ایران دفاع داخلی بود که با رفع کردن این نقطه ضعف می توانیم در امتیاز حملات برگشتی نیز پیروز شویم تا به راحتی به پیروزی دست یابیم.

مؤمنی مقدم در باره بازی روز آدینه مقابل ایتالیا نیز گفت: کار سختی مقابل ایتالیا نخواهیم داشت چرا که حریف با بازیکنانی نوجوان و جوانان خود در لیگ ملت ها شرکت نموده است. به احتمال بسیار الکنو نیز از بازیکنان جوان مقابل این تیم استفاده خواهد نمود به ویژه بردیا سعادت و مرتضی شریفی تا آنها نیز محک بخورند و کادر فنی به شناخت خوبی از تیم دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1706

به "درتمام فاکتورها بهتر از کانادا بودیم، کارسختی برابر ایتالیا نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درتمام فاکتورها بهتر از کانادا بودیم، کارسختی برابر ایتالیا نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید