رکابزن ملی پوش: کرونا برنامه هایم را بهم ریخت، از شهرداری تبریز شکایت نموده ام

به گزارش تور آسیایی ارزان، رکابزن ملی پوش ایران گفت: فکر می کردم حداقل می توانم با تیم چینی خود در مسابقات شرکت کنم و قبل از قهرمانی آسیا به آمادگی برسم اما ویروس کرونا برنامه هایم را بهم ریخت.

رکابزن ملی پوش: کرونا برنامه هایم را بهم ریخت، از شهرداری تبریز شکایت نموده ام

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

سعید صفرزاده در گفت و گو با خبرنگاران درباره تاثیر تعویق زمان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا بر روی بهتر آماده شدن تیم ملی اعلام کرد: به نظرم تغییر زمان برگزاری مسابقات جاده قهرمانی آسیا برای ما تاثیری ندارد. اگر شرایط مالی فدراسیون به گونه ای بود که در چند مسابقه شرکت می کردیم در این صورت به نفع ما بود اما اکنون که فدراسیون بودجه کافی ندارد که پیش از این رقابت ها به چند تور اعزام شویم بنابراین تاثیری هم برای ما ندارد.

صفرزاده در پاسخ به این پرسش که مسابقه ای تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است یا خیر، تاکید نمود: هیچ خبری نیست. در حال حاضر هم بعضی از رکابزنان از جیب خودشان دارند هزینه می نمایند و به مسابقات می فرایند تا به آمادگی نسبی دست پیدا نمایند. من هم فکر می کردم با تیم چینی خود به مسابقات می روم و حداقل می توانم قبل از قهرمانی آسیا آمادگی خوبی پیدا کنم اما ویروس کرونا تمام برنامه های من را بهم زد. من حتی ویزا گرفته بودم و دیروز پرواز داشتم که به چین بروم و همراه تیمم در یک مسابقه شرکت کنم اما کنسل شد.

رکابزن ملی پوش ایران در خصوص اینکه خبری از برنامه ریزی برای نتیجه دریافت یک سهمیه المپیک دوچرخه سواری نیست، تاکید نمود: همه چیز به شرایط مالی برمی گردد و متاسفانه اصلا از فدراسیون حمایت خاصی نمی گردد. من حتی شنیده ام که وزارت ورزش 50درصد بودجه سال 98 فدراسیون را پرداخت ننموده است. حضور در مسابقات هم پول می خواهد من خودم گلایه های از فدراسیون داشته ام اما بهم ثابت شده که واقعا بودجه ندارند. حتی برای برگزاری اردوی تیم ملی هم دچار مشکل است. محمود پراش مربی تیم ملی برای اردوی بوشهر خیلی کوشش کرد و به ارگان های مختلف متوسل شد تا ادامه دار باشد چون شرایط جوی آنجا خوب بود از طرفی فدراسیون نمی توانست منابع مالی را تامین کند و ما واقعا شاهد کوشش پراش بودیم.

او در پاسخ به این پرسش که در چنین شرایطی چقدر امکان نتیجه دریافت در المپیک توکیو وجود دارد، توضیح داد: فقط با معجزه این اتفاق می افتد. الان همه دوچرخه سواران جهان در تورها و مسابقات مختلف شرکت می نمایند تا برای المپیک آماده شوند و ما نمی توانیم از خانه به المپیک برویم و بگوییم بین آنها نتیجه می گیریم. اصلا چنین چیزی شدنی نیست.

صرزاده در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه توانستند طلب خود را از باشگاه شهرداری تبریز بگیرند، تصیح کرد: خیر. باشگاه شهرداری تبریز یک ریال از قرار داد سال گذشته را به ما پرداخت ننموده است. همچنین برای قرارداد دو سال پیش هم یک واحد آپارتمان به 13-14 نفر داده است که آن هم حدود 10 سال دیگر آماده می گردد . البته غیر از این یک واحد آپارتمان، 30-40درصد دیگر از قراردادهایمان باقی می ماند.

او ادامه داد: من با وکالتی که از بقیه نفرات تیم گرفتم پیگیر حقمان بودم و خیلی کوشش کردم اما بی نتیجه بود. اکنون هم از باشگاه شکایت نموده ام چون دیدمم به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و دیگر مجبور شدم به سراغ این گزینه بروم و از باشگاه شکایت نموده ام تا به حقم برسم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 808

به "رکابزن ملی پوش: کرونا برنامه هایم را بهم ریخت، از شهرداری تبریز شکایت نموده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزن ملی پوش: کرونا برنامه هایم را بهم ریخت، از شهرداری تبریز شکایت نموده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید