شخصیت شناسی از روی مدل موی زنان

به گزارش تور آسیایی ارزان، تا به حال درباره شخصیت شناسی از روی مدل مو و فرق سر چیزی شنیده اید؟ در این مقاله قصد داریم ببینیم شخصیت افراد چه نقشی در انتخاب مدل فرق سر دارد.

شخصیت شناسی از روی مدل موی زنان

شاید تا به حال درباره روانشناسی یا شخصیت شناسی از روی مدل کفش، لباس، رنگ چشم و غیره شنیده باشید اما در خصوص شخصیت شناسی از روی مدل مو یا مدل فرق سر افراد چطور؟ هر فرد بنا بر روحیات و سلیقه شخصی موهای خود را آرایش می نماید. در این مقاله سعی داریم درباره شخصیت افراد بنا بر مدلی که برای فرق سر خود انتخاب می نمایند صحبت کنیم.

مدل موی فرق وسط مستقیم

افرادی که موهای خود را به شکل فرق وسط مستقیم آرایش می نمایند، ذهنی باز و روشن دارند و انسان های متعادلی هستند. اطرافیان به راحتی به آن هااطمینان می نمایند و وقتی به شانه ای برای گریستن و یا گوشی برای شنیدن نیاز دارندسراغ آن ها می فرایند. هوشمندی، ادب و روراست بودن از ویژگی های شاخص این افراد است. به طوریکه خشونت و بی ادبی دیگران برای آنها قابل درک نیست.

فرق سر به سمت راست

افرادی که موهای خود را به سمت راست می برند افراد بسیار احساساتی هستند و همواره دوست دارند از دیگران مراقبت نمایند. وقتی تصمیم می گیرند به کسی یاری نمایند تمام توان خود را به کار می گیرنددر نتیجه اگر پیروز نشوند ضربه عاطفی بدی خواهند خورد.

فرق وسط نامرتب

افرادی که فرق وسط نامربتی دارند، از خود گذشته و فداکار هستند. آن ها خود را کاملا وقف کار و خانواده خود می نمایند .این افراد دارای شخصیتیبسیار انعطاف پذیر می باشند و می توانند به راحتی خود را با هر شرایطی وفق دهند وبه خاطر شخصیت دوست داشتنی و آسان گیری که دارند دیگران را به سمت خود جذب می نمایند.ممکن است در پارک کردن خودرو به صورت موازی مشکل داشته باشند اما در آواز خواندندسته جمعی بسیار خوب عمل می نمایند.

فرق به سمت چپ

افرادی که موهای خود را به سمت چپ مرتب می نمایند کسانی هستندکه از صبح تا شب روی کار و وظایف خانوادگی خود تمرکز دارند. آن ها از تمام وقت خوداستفاده می نمایند و شاید به همین خاطر است که انسان های پیروز تری هستند. این افراد عمیقاعاشق بچه ها هستند اما اصلا طاقت انسان های دروغگو و بهانه گیر را ندارند. آنها همینطورعلاقه زیادی به حیوانات دارند و برای حرف زدن و بازی کردن با آنها وقت زیادی صرفمی نمایند.

مدل موی چتری

افرادی که به موی چتری علاقه دارند انسان هایی خوش خنده وشوخ هستند و دیگران را شیفته لبخند های زیبای خود می نمایند. آنها همچنین انسان های جاه طلب و محکمی هستند و وقتی تصمیمبه انجام کاری می گیرند تا رسیدن به مقصود دست از کوشش برنمی دارند.

مدل موی بدون فرق سر

افرادی که موهای خود را به هیچ سمتی نمی برند معمولا تکلیف شانبا خود شان معین است و کاملا می دانند چه می خواهند و چه باید بنمایند. آنها دربارهبرنامه های شان با دیگران صحبت نمی نمایند و ترجیح می دهند فاصله خود را با دیگرانحفظ نمایند. هرگز درگیر شایعات و خیال پردازی ها نمی شوند و همچنین این قابلیت را دارند که به یک باره از کار خوداستعفا داده و به جزیره ای دور افتاده مهاجرت نمایند.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1315

به "شخصیت شناسی از روی مدل موی زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت شناسی از روی مدل موی زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید