شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز پیروز به کسب واحد ارزش آفرین ملی شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه تبریز در دومین جشنواره ملی حاتم حمایت از فراوری ملی، پیروز به کسب عنوان واحد ارزش آفرین ملی و صاحب کالا و خدمات برتر در جشنواره حمایت از فراوری ملی شد.

شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز پیروز به کسب واحد ارزش آفرین ملی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

احقاقی، عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: شرکت صنایع پمپ سازی نوید سهند در سال 1376 تأسیس شده و یکی از شرکت های گروه صنایع پمپ سازی ایران است و از جمله دیگر افتخارات این شرکت می توان به دریافت تاییدیه به عنوان شرکت دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گواهینامه IPI از انجمن نفت ایران در سال 98 اشاره نمود.

احقاقی عنوان نمود: این شرکت در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز برای اهداف طراحی و ساخت انواع الکتروپمپ ها تأسیس شده و در مدت زمان کوتاهی توانسته محصولات متنوع خود را به بازار های داخلی و خارجی معرفی کند و هم اکنون به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت پمپ، محصولات خود را قابل رقابت با سازندگان معتبر جهانی فراوری می نماید.

گفتنی است، شرکت صنایع پمپ سازی نوید سهند در دومین جشنواره ملی حاتم حمایت از فراوری ملی که با موضوع آنالیز توانمندی های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تهران برگزار گردید، پیروز به کسب عنوان واحد ارزش آفرین ملی و صاحب کالا و خدمات برتر در جشنواره حمایت از فراوری ملی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 749

به "شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز پیروز به کسب واحد ارزش آفرین ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز پیروز به کسب واحد ارزش آفرین ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید