طرح احسان دانشجویی به همت دانشجویان علوم پزشکی اراک اجرا شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشجویان علوم پزشکی اراک 500 بسته غذایی را برای حمایت از خانواده های کم برخوردار استان مرکزی تهیه و توزیع کردند.

طرح احسان دانشجویی به همت دانشجویان علوم پزشکی اراک اجرا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمدعلی خداوردی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از اجرای طرح احسان دانشجویی به همت دانشجویان این دانشگاه اطلاع داد و گفت: در این طرح 500 بسته اقلام غذایی برای اقشار کم درآمد استان مرکزی تهیه شد که به زودی توزیع می گردد.

خداوردی با بیان اینکه این بسته های غذایی شامل مرغ، برنج، نخود، لوبیا، ماکارونی و روغن می گردد، گفت: فراخوان مشارکت دانشجویان را منتشر کردیم و خوشبختانه مشارکت دانشجویان در بخش های مختلف بسته بندی، حمل وسایل و دیگر اقدامات لازم برای این اقدام جهادی خوب بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جامعه هدف را از قبل شناسایی نموده ایم که از خانواده های آبرومند باشند و سعی نموده ایم بیشتر به خانواده دانشجویان کم بضاعت این خدمات را ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1031

به "طرح احسان دانشجویی به همت دانشجویان علوم پزشکی اراک اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح احسان دانشجویی به همت دانشجویان علوم پزشکی اراک اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید