طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی????؛ مانند کافه ها

به گزارش تور آسیایی ارزان، میلک شیک توت فرنگی یک نوع نوشیدنی خنک و سالم است که در منوی بسیاری از کافه ها قرار گرفته است.

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی????؛ مانند کافه ها

میلک شیک (milkshake) یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در سراسر دنیا است که خواستگاه آن کشور آمریکا است.

برای درست کردن میلک شیک توت فرنگی احتیاج به ترکیب عجیب یا فوت و فن خاصی نیست وجود توت فرنگی معجزه میکند و عطر و طعم فوق العاده ای به این نوشیدنی سرد میدهد.

اگر میخواهید گرما و عطش تابستانی همراه با خستگی یک روز پر کار را با یک نوشیدنی خنک و خوشمزه از تن بیرون کنید با آموزش میلک شیک با ما همراه باشید.

مواد لازم میلک شیک توت فرنگی:
توت فرنگی200 گرم
شیر1/2 پیمانه
شکر2-1 قاشق غذاخوری
وانیل1/4 قاشق چایخوری
بستنی وانیلی1 پیمانه
یخچند تکه خرد شده

1- توت فرنگی ها رو بشورید و کلاهک شون رو جدا کنید و همراه با شیر داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید تا توت فرنگی پوره بشه.

2- و بعد یخ های خرد شده و بستنی و وانیل و شکر رو اضافه کنید و دستگاه رو روشن کنید تا مواد کاملا با هم مخلوط میکس بشن حالا نوشیدنی شما آمادست.

کمی بچشید و در صورتی که مایل بودین شکر بیشتری اضافه کنید.

این نوشیدنی بسیار خوش طعم و خوش رنگ و سالم است امیدوارم تهیه کنید و لذت ببرید.

نکات کلیدی میلک شیک:

  • در صورت دلخواه میتونید در آخر دو قاشق غذاخوری نوتلا به مواد اضافه و میکس کنید تا میلک شیک توت فرنگی و نوتلا داشته باشین.
  • برای سرو میلک شیک مجلسی میتونید لیوان نوشیدنی رو با شکر تزیین کنید برای تزیین لیوان نوشیدنی میتونید لبه های لیوان رو داخل آب بزنید تا مرطوب بشه و بعد لبه های لیوان رو داخل شکر بزنید تا شکر به کناره های لیوان بچسبه و حالت بلوری و زیبایی به لیوان نوشیدنی بده بعلاوه میتونید از شکر رنگی برای این کار بهره ببرید تا زیباتر باشه.
  • در صورتی که رنگ میلک شیک توت فرنگی شما ملایم بود و دوست داشتید رنگ بیشتری داشته باشه میتونید از رنگ مجاز خوراکی یا رنگ های طبیعی مثل آب آلبالو یا شاهتوت بهره ببرید.
  • این اندازه مواد حدود دو لیوان میلک شیک به شما میدهد.
  • در تهیه میلک شیک توت فرنگی میتونید از شکلات چیپسی هم داخل مواد بهره ببرید و همراه با مواد دیگه داخل مخلوط کن بریزید و میکس کنید.
  • همراه توت فرنگی انواع میوه های قرمز مثل شاهتوت یا آلبالو رو میتونید به میلک شیک اضافه کنید.
  • میتونید قبل از آغاز کار توت فرنگی ها رو داخل فریزر قرار بدین تا نیمه منجمد بشن و بعد داخل مخلوط کن بریزید در این صورت میتونید یخ رو از مواد اولیه حذف کنید.
  • برای تزیین روی میلک شیک میتونید از چند اسکوپ بستنی یا خامه فرم گرفته بهره ببرید و با ماسوره روی لیوان شکوفه بزنید و با چیپس شکلاتی یا توت فرنگی و چند برگ نعناع تزیین کنید.
  • بعد از آماده شدن میلک شیک اگه دوست داشتید نوشیدنی غلیظ تر باشه بستنی اضافه کنید و اگه دوست داشتید شل تر باشه شیر اضافه کنید.
  • در صورتی که میخواین نوشیدنی رژیمی و کم کالری باشه میتونید بستنی و شکر رو حذف کنید اما حتما از توت فرنگی محلی و شیرین بهره ببرید.

برای مشاهده دسرهای خوشمزه از جمله طرز تهیه ترایفل بر روی لینک کلیک کنید. بعلاوه برای طرز تهیه نوشیدنی های خوشمزه دیگر از نوشیدنی های مجله خبرنگاران تماشا فرمایید.

منبع: اُکالا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1941

به "طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی????؛ مانند کافه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی????؛ مانند کافه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید