ممنوعیت عجیب برای استفاده از یک کلمه در شرکت هواوی!

به گزارش تور آسیایی ارزان، ظاهراً بنیان گذار هواوی از اینکه یکی از مدیران ارشد این شرکت عبارتی خاص را به کار می برد، شادمان نیست.

ممنوعیت عجیب برای استفاده از یک کلمه در شرکت هواوی!

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش زومیت، بنا بر شایعه ای جالب که نقل محافل فناوری چین شده است، رن ژنگفی، بنیان گذار هواوی، یکی از مدیران ارشد شرکت را از به کاربردن عبارتی خاص و خودستایانه منع نموده است.

طبق گزارش ها، ظاهراً ریچارد یو، مدیرعامل کسب وکار محصولات مصرفی و رئیس واحد خودروهای هوشمند هواوی، از به زبان آوردن عبارت خیلی جلوتر هنگام اشاره به محصولات یا موقعیت این شرکت در بازار منع شده است. از آن عجیب تر این است که به نظر می رسد قرار شده است هر بار که یو این ممنوعیت ادعایی را زیر پا بگذارد، 10٬000 یوان (حدود 1٬380 دلار آمریکا) جریمه گردد.

به گزارش آی تی هوم، این شایعه را نخستین بار ژائو هه جوان، بنیان گذار نشریه چینی تیتانیوم مدیا، مطرح نموده است. 30 مارس (11 فروردین)، او در پستی نوشت که علاقه یو به اعلام تسلط هواوی در حوزه های مختلف با استفاده از آن عبارت خاص، رن ژنگفی را مجبور نموده است تا برای منع استفاده اش دستوری صادر کند.

یو در پاسخ به پرسشی درباره دستور بنیان گذار هواوی برای استفاده نکردن از عبارت مذکور، آن را شایعه ای بی اساس خواند که در وی چت درگردش است. با وجود تکذیب رسمی، این شایعه بسیار در کانون توجه نهاده شد و در هفته اخیر، جزو موضوعات داغ شبکه اجتماعی ویبو بود.

سال گذشته، ریچارد یو سعی کرد تا استفاده از عبارت خیلی جلوتر را توجیه کند. او گفت تنها زمانی از این عبارت استفاده می نماید که هواوی به طور مشروع فزونی چشمگیری در حوزه یا دسته بندی خاصی از محصولات داشته باشد. یو درادامه اضافه کرد: من فقط زمانی ادعا می کنم خیلی جلوتر هستیم که تسلط شایانی وجود داشته باشد.

لی جون، مدیرعامل شیائومی، در کنفرانس عرضه خودرو شیائومی SU7، واکنشی طنزآمیز به این ماجرا نشان داد. او هنگام توصیف عمر باتری اولین خودرو شرکتش از عبارت بسیار جلوتر استفاده کرد؛ اما سپس با شوخی گفت: بسیار خب، یک نسل جلوتر! فکر می کنم یو پیر پیروز شده تا بسیار جلوتر را در فکر همه ما جا کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 فروردین 1403 بروزرسانی: 16 فروردین 1403 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4721

به "ممنوعیت عجیب برای استفاده از یک کلمه در شرکت هواوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت عجیب برای استفاده از یک کلمه در شرکت هواوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید