معرفی هتل آسیا در پاتایا (Asia Pattaya Hotel)

به گزارش تور آسیایی ارزان، برای انتخاب هتل مناسب در پاتایا گزینه های مختلفی وجود دارد که ممکن است باعث سردرگمی مسافر شود، اگر به دنبال هتلی نزدیک به ساحل با امکانات کامل در عین حال خوش قیمت هستید هتل 4ستاره  آسیا در پاتایا (Asia Pattaya Hotel) انتخاب بسیار مناسبی می‌باشد.

معرفی هتل آسیا در پاتایا (Asia Pattaya Hotel)

این هتل 4 ستاره پاتایا، در 22 هکتار زمین، پر از باغ های زیبا، مناطق تفریحی متنوع و ساحل خصوصی پوشیده از ماسه و شن سفید قرار گرفته است. هتل آسیا پاتایا Asia Pattaya Hotel تنها 2 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد و در میان باغ های استوایی به گونه ای قرار گرفته که نمایی رو به خلیج تایلند را به نمایش می گذارد. این هتل، دارای زمین گلف و ساحلی خصوصی است. خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا دیدنی های تور پاتایا را در متن زیر بررسی می کنیم.

خدمات رفاهی هتل آسیا پاتایا

آرایشگاه هتل می تواند نصف روز شما را سرگرم کند چرا که این مکان، فضای مورد علاقه بسیاری از خانم هاست. از مغازه های قرار گرفته در سایت، سوغاتی یا هر وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنید. پارکینگ نزدیک هتل، وجود دارد، در ضمن کارکنان هتل به زبان تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند.

ورود به هتل آسیا پاتایا، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

برای افراد ناتوان و کم توان ویلچر و امکانات لازم فراهم است. امکانات خدماتی مانند دستگاه ای تی ام، انبار چمدان، صندوق امانات، ورود و خروج سریع، خدمات نظافت، باربر و امکانات اتاق های جلسات کاری و همایش ها برای راحتی بیشتر شما در این هتل فراهم شده است.

ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و وجود آسانسور همچنین اینترنت وای فای رایگان در دسترس شما خواهد بود. اتاق هایی نیز به افراد سیگاری اختصاص داده شده است و خدمات نگهداری از کودکان تعطیلات راحت تری را برای شما به ارمغان می آورد.

امکانات تفریحی هتل آسیا پاتایا

زمین های تنیس، زمین گلفی 3 قسمته و اتاق اسنوکر از امکانات ورزشی هتل آسیا برای گردشگران تور پاتایا می باشد. در حالی که موج سواری، سواری با قایق های بادبانی و سایر ورزش های آبی نیز در دسترس هستند. با این حال به دلیل موقعیت عالی این هتل و قرار گیری اش در جنوب پاتایا، شما تنها چند دقیقه از تفریحات شهر، از جمله سرگرمی های هیجان انگیز پارک آبی و مراکز خرید فاصله دارید.

سری به پارک آبی بزنید، بانجی جامپینگ یا همان پرش از ارتفاع را تجربه کنید، یا برای دیدن آخرین فیلم به سینما بروید. مرکز تناسب اندام هتل هم یک مکان عالی برای انجام ورزش های روزانه تان است.

غرفه غذاهای دریایی کلیفتون Clifftop Seafood غذاهای تازه دریایی را در سرو می کند، در حالی که کافی شاپ موراکوت Morakot، شبانه روزی باز است و منویی از غذاها و خوراکی های بین المللی ارائه می دهد این کافی شاپ در وسط استخر واقع شده است. برای گشت های یک روزه پاتایا می توانید به میز راهنمای گردشگری درخواست دهید.

امکانات اتاق های هتل

هتل دارای 305 اتاق با شکوه پر از امکانات فوق العاده است. اتاق ها و سوئیت ها با کفپوش چوبی و منظره ای رو به دریا و باغ فضای مطبوعی را برای اقامت شما بوجود آورده اند. حمام خصوصی پوشیده از سنگ مرمر دارای دوش آب گرم و سرد است. در هر اتاق امکاناتی همچون بطری آب معدنی رایگان، صندوق امانات، یخچال، تلفن و تلویزیون قرار داده اند. فضای نشیمنی مجزا و فضایی هم برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

انواع اتاق های هتل آسیا پاتایا

  • استاندارد با نمای زمین گلف: با مساحت 24 مترمربع است که نمایی رو به پارک و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوپریر با صبحانه: با مساحت 24 مترمربع است که بخشی از آن، نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره دارد.
  • استاندارد با صبحانه: با مساحت 24 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • سوپریر با نمای دریا: با مساحت 24 مترمربع است که نمایی رو به اقیانوس و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاتایا

  • فاصله تا ساحل: 100 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • فاصله تا ترمینال اتوبوس: 6.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی نیم ساعته به این ترمینال برسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار پاتایا: 6.3 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 30 دقیقه ای به این ایستگاه برسید.
  • فاصله تا ایزی کارت پاتایا: 1.4 کیلومتر است که با ماشین طی این مسیر 6 دقیقه طول می کشد. همچنین اگر پیاده به انجا بروید تنها 28 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا بندر بالی های پیر: 1.6 کیلومتر است که می توانید پیاده 35 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی در عرض 9 دقیقه به این محل می رسید.
  • فاصله تا ساحل جامتین: 4.4 کیلومتر است که می توانید با ماشین 13 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا ساحل دونگتان: 1.6 کیلومتر است که می توانید پیاده 35 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی در عرض 10 دقیقه به این محل می رسید.
  • فاصله تا پارک آبی پاتایا: 1 کیلومتر است که می توانید پیاده 14 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی در عرض 4 دقیقه به این محل می رسید.
  • فاصله تا برج پارک پاتایا: 1.1 کیلومتر است که می توانید پیاده 15 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی در عرض 5 دقیقه به این محل می رسید.
  • فاصله تا پاتایا هیل: 1.1 کیلومتر است که می توانید پیاده 15 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی در عرض 5 دقیقه به این محل می رسید.
  • فاصله تا بندر ها هین فری: 1.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 11 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود. از این بندر می توانید به بندر نا بان پیر رفته و سری هم به این جزیره بزنید.
  • فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پلازا: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 17 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا سالن نمایش تیفانی: 5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود.
  • فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک آمازون:9 کیلومتر می باشد که اگر با ماشین بخواهید بروید، حدود 31 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دنیای زیر آب پاتایا: 6.2 کیلومتر است که با تاکسی 15 دقیقه تا آنجا در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 87.1 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 46 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی یوتاپو رایونگ پاتایا: 29.6 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل آسیا پاتایا

این هتل در منطقه چونبری واقع شده است. موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر می بینید.

آدرس هتل: تایلند، چونبری 20150، شهر پاتایا چانگ وات، جاده پراتامناک 12 مو 352

352 Moo 12 Pratamnak Road Nongprue Pattaya City Chang Wat Chon Buri 20150, Thailand

 

انتشار: 26 اسفند 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 4

به "معرفی هتل آسیا در پاتایا (Asia Pattaya Hotel)" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل آسیا در پاتایا (Asia Pattaya Hotel)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آسیا در پاتایا (Asia Pattaya Hotel)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید